Gå til innhold

Paala's Summer Party 08

Den store P

Anbefalte innlegg

Ja, nå nærmer sommeren seg, og jeg har bestemt meg for et aldri så lite summer party.

I og med at det kommer ganske mange, og at de fleste folk fra forumet er invitert, så vil jeg gjerne at dere skal komme med forslag som kan hjelpe meg i planleggingen.

Så da har vi kommet fram til delen hvor vi finner ut av hva det er jeg egentlig trenger hjelpe til, tja, det er vel så og si alt? Fra musikk til tema, kun fantasien (og penger) setter grenser. Så vær med å hjelp til å lage sommerens beste party!

Jeg vil oppdatere denne tråden fortløpende etterhvert som flere forslag kommer inn.

Alle forslag tas imot med takk :)

Tenk sommer!

Musikk forslag: Roller Girl, Toy Box, Vengaboys, Absolute Music 1->25, Bailando, Macarena, Weezer, deLillos, PGB, DumDum Boys, Daft Punk.

Tema forslag: Vi (jeg) har bestemt oss for PiratFest.

Generelle forslag: Grill, badebasseng fyllt med is, til øl og div, bruke kokosnøtter som glass, bambus fakler, kake.

Forumtøser som har meldt sin interesse: L4r5, PepsiCo, Hilde88, Penis Trygve, Datasmurf, Eplefe, Campin Carl, n4w, PepsiCo, Håks, samebror, Sameboe, Espen pai, Snorre

Drink forslag: Monkey Brain, Blue Lagoon, Frozen Margarita, Tequila Screwdriver, Strawberry Daiquiri, Pina Colada, Sloe comfortable screw up against the wall, Karsk, paraply drinker, GeleShots.

Oppdatering!

Jeg har funnet ut av at det kommer til å bli Pirat Party, hvor folk må kle seg ut som pirater, jeg holder p åå finne priser på sand, det vil bli lagt skattekister rundt forbi hvor det ligger litt "skatter" og badebasseng hvor man kan kjøle seg ned litt, riktig nok et lite basseng, men bedre enn ingenting. Det vil også bli satt ut tønnegrill(er).

Det vil også være bambusfakler som skal bli tent i løpet av kvelden. Jeg fant ut av at jeg ville ha denne festen på bursdagen min, som er 20.juli, dette er på en søndag, så vi begynner feiringen lørdag 19.juli.

Feiringen vil bli holdt i Arendal, nærmere beskrivelse kommer ettervært.

Ettersom det begynner å bli populært dette her, så må jeg si at jeg ikke kan garanterte senge plass til alle sammen.

Endret av Den store P
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1ST! :D

Neida... Ville bare poste det jeg skrev i DNFK:

.. Roller Girl plox! Og Toy Box utover kvelden! Ooooog Vengaboys! 8D
Jeg ser vi snakker samme språk her! :D

Okei, hva jeg må ha med i tråden min, navn på tråd = Paala's Summer Party 08

Så hva vi trenger hjelp til, forslag til forskjellige morsomme ting som kan arrangeres, spilleliste, bekledning, div annet stuff? :p

I need your help!

Må ha et tema også. Jeg foreslår hawaii-party som tema. Med sand og oppblåsbare palmer og sånn basseng man får kjøpt på lekebutikker. Og trampoline rett ved siden av bassenget. Og digre digre drinkeboller. Og og og...

og tønnegriller. Og kokosnøtter man deler i to for å bruke som drinkeglass...

Gawd som jeg elsker partyplanning. :love:

;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...