Jikla Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Naruto til ps 3: http://n4g.com/ps3/News-135295.aspx Nesten ingen forskjell på anime og spill o.o Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Og når kommer dette da? Meh, føler jeg har spilt ultimate ninja, nå vil jeg heller ha story-basert spilling. Er nesten så jeg kjøper xbox her Men skulle det ikke komme noe storybasert til PS3 også? Og hvorfor i huleste kan Naruto chidori?? EDIT: kommer selvagt til å kjøpe, HVIS det er mulig å få spillet i japansk tale med engelsk tekst. På det punktet var PSP-versjonen håpløst dårlig Endret 16. april 2008 av Lil-H Lenke til kommentar
arokh Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Leit at det er pre-timeskip. De fleste japanske Naruto spillene nå baserer seg vel på shippuuden. Håper i det minste at de inkluderer japanske stemmer og engelske subs i dette spillet. Er ikke noe poeng å spille med engelske stemmer, høres bare teit ut. Burde ikke være noe problem å inkludere flere språk med blu-ray. EDIT: Naruto bruker rasengan i videoen, ikke chidori. Endret 16. april 2008 av arokh Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ja jøss, det så jeg faktisk nå som jeg spilte i sakte film. Så mistenkelig like ut i "normal" playtime. Ang det med lyd/subs så vet jeg X360 har det på Narutospillet, altså japansk tale, engelsk subs Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ser veldig godt ut opp mot animen ihvertfall. Lurer på kor langt inn i storyen vi får spille. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Fram til valley of the end vil jeg tro. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hva er timeren på http://www.ultimateninjastorm.com/ til? 2,5timer igjen til et eller annet o_O Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Siden Lil-h nevnte har nå et passord. Etter systeatisk prøving kom jeg inn på tiger-tiger-dragon. prøver nå å finne ut av den mørke skjermen. Klikken et sted nede på den venstre stripen, og Naruto-logoen med teksten "ultimate ninja" under. EDIT 6: Siden ser ut til å fungere fint nå, den har traileren oveforog noen tidligere publiserte bilder og en anmodning til å joine "Hokage's Room" for eksklusiv info. Endret 16. april 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
serf Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 virker mer sannsynlig at det kan komme med mulighet for japanske stemmer siden det denne gangen er en utvikler fra japan som lager spillet. Var det ikke Ubisoft som mekka det til xbox? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Var Ubisoft som snekret sammen den tittelen ja. Spillet kom orignalt med amerkanske dubs, men japanske stemmer blei tilgjengelig over Xbox Live noen uker(?) etter slipp,gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå