bler Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hei! For ca 5 år tilbake spilte jeg Zelda Windwaker men jeg spilte det aldri ferdig. Fant igjen den gamle konsollen her om dagen og tenkte jeg skulle fortsette der jeg slapp.. Etter en del om og men klarte jeg å komme meg videre, men står nå bom fast! Er det noen der ute som husker litt om dette spillet? "Mission'et" mitt er å samle alle "Triforce"- delene og jeg har samlet alle bortsett fra en... Den siste delen er ombord ett spøkelses-skip som kun viser seg når venstre halvdel av månen er borte. Greit nok, men hvordan i !"#¤"#&! kommer jeg meg ombord der? Håper virkelig det er noen som har dette spillet friskt i minnet å kan hjelpe meg.. Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Mener å huske at det bare er å peise på rett inn i det Lenke til kommentar
bler Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Når jeg nærmer meg skipet så blir det helt borte... Det virker som om det er noe jeg må gjøre for å komme meg inn. Endret 16. april 2008 av bler Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Nå er det veldig lenge siden jeg spillte igjennom dette, så jeg husker ikke helt. Men kanskje du må ha et kart som viser hvor skipet er? Mener å huske at du måtte ned i en hule å tenne på noen fakler for å så få et ghost-ship kart? Husker bare ikke hvor det var dessverre. Mulig jeg tar feil og. Du kan jo se på en walkthrough, der står det sikkert. Lenke til kommentar
bler Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Ahhh... Fant en guide nå og ser at jeg må tenne noen fakler ja... Flott, takk for hintet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå