PSV Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hadde du fjernet ''Hodedueller'' (som jeg ikke syns er svakhet) ville jeg sagt Cristiano Ronaldo. Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 jeg kan overhode ikke spille forball. kem ligner eg på då hehe Ulises De la Cruz. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Kan du ikke spille fotball ligner du vel på de fleste norske spillerne. Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Posisjon: Keeper Utseende: Har merkelig nok hørt at jeg ligner ex-Sunderland spiller Liam Lawrence i utseendet, en gang Gamst Pedersen. Startet å spille når jeg var 6. Hadde store ambisjoner som fotballspiller, men i likhet med alle andre som lider under premissene i norsk fotball, ble jeg demoralisert og careless. La opp i en alder av 19. Mentalt(fotballmessig): + bestemthet - litt aggressiv - ingen lagspiller, vil noen hevde... Høyde: 187cm Vekt: 77 kg Pytt i panne: - fart - styrke - litt brysk på banen... + spilleforståelse + viktige kamper Ferdigheter: - utspill - feltarbeid, til tider + reflekser + kommunikasjon + én mot én +/- bruker ofte å slå ball unna fare (høyre bent) Spiller helst i et defensivt godt orientert lag med kynisk spillestil. HVEM er jeg? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Litt brysk på banen gamst? Litt? Dagens. Høy og blond keep, som var meget stor i kjeften. På godt og vondt... Ligner litt på en Dansk eks United keeper det. ---- Posisjon: Altmuligmann. Lagets potet og benksliter. Utseende: Ikke godt å si. 182cm, 93kg, mørkt hår, mørke blå øyne, muskuløs. Ferdigheter: god teknisk, men har blitt litt treig (0rykk) på mine eldre dager. Like god forran mål som Fredrik Thorsen på Sandefjord. Altså ikke veldig giftig... Edit: Spiller ikke footy lengre La opp for noen år siden Endret 17. mai 2008 av The Game Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Passe fart Ganske tynn Scorer mest på volleyer/halv volleyer og returer 1,75 cm høy Har brunt hår Aggresiv Dårlig i hodedueller Grei teknikk Liker sklitaklinger Jævlig god kondis Spiller: Midtstopper, Venstreving, Høyreving, spiss og i nødstilfeller keeper Endret 18. mai 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
andiss Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hvem er jeg - vær gang jeg får ballen limern jeg i korsa - Dribbler som en gud - Har 10 andre bikkjer som gjør dritten for meg - Blir alltid man of the match - Er star på laget - Blir bare kalt limern noen? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Tja. Frank Strandli kanskje, for han var ganske feit Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Litt brysk på banen gamst? Litt? Dagens. Høy og blond keep, som var meget stor i kjeften. På godt og vondt... Ligner litt på en Dansk eks United keeper det. ---- Posisjon: Altmuligmann. Lagets potet og benksliter. Utseende: Ikke godt å si. 182cm, 93kg, mørkt hår, mørke blå øyne, muskuløs. Ferdigheter: god teknisk, men har blitt litt treig (0rykk) på mine eldre dager. Like god forran mål som Fredrik Thorsen på Sandefjord. Altså ikke veldig giftig... Edit: Spiller ikke footy lengre La opp for noen år siden Ronaldo eller maradonna, mest påga. kroppsfysikken Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 (endret) Posisjon: Alt framover på banen. Liker best å spille spiss, brukes gjerne som bindeledd mellom midt og spiss Pga løpskapasitet (bedriftsfotball.. ) Bio: 180cm, 80+kg Slepen høyrefot, venstre er ubrukelig. Finter gjerne av en mann og slår geniale gjennombruddpasninger (men ingen løper på dem, igjen bedriftsfotball..) Godt rykk, for tiden elendig topphastighet. Dribler gjerne mann 3-4 ganger for å komme bort. Header aldri! Endret 25. mai 2008 av Sovehest Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Spiller spiss Svakheter: Hodespill Styrke God teknikk, hvertfall sånn i lufta. passe rask God skuddfot Grei passiningsfot Bra overblikk Noen forslag ? Lenke til kommentar
Schnitzel Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Posisjon: Stopper Styker: Hurtighet sikrer veldig bra fysikk i løpsduell klareringer skyter hardt (selvom det ikke har betydning i forsvar) En mot en Svakheter: ikke nødvendigvis dårlig i det, men hodeduell er min svake side Høyden, er kun 175 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Sindre14: Ricardo Carvalho kanskje Lenke til kommentar
sapi Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Sindre14: Ricardo Carvalho kanskje posisjon:mitbane,angrep god til og legge inn cornere og innlegg også god i frispark.god i kontringer. har veldig gode gjennomsbrukpassninger. litt god teknikk. god bevegelse. skuddene er veldig -har.god til og skru ballen. litt god med hodet. god på straffe.scorer veldig mye.duellsterk. hvem lingner jeg på? Lenke til kommentar
Thom Merlin Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Er 20 år og startet å spille organisert fotball for 1 og et halvt år siden. Er kun med å trener hos det lokale junior laget. På disse treningene spiller som ving eller spiss. Er best på føring av ball i høyt tempo og passering av spillere. Bruker mye finter. Skårer en god del mål(på treningene altså). + veldig god teknikk + rask + jobber hardt - middels skuddfot - litt ukonsentrert noen ganger som kan føre til noen rare avgjørelser. - urutinert og liten erfaring. - Dårlig i lufta Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Thom Merlin: Jeg tenker med en gang Daniel Braaten.. Men er noen av punktene dine som gjør at det ikke blir helt rett å sammenlikne deg med han.. Er (kun) høyrebeint. Kan spille overalt. Spilte midtbane i fjor, med gjesteopptredener på ving. I år har jeg spilt midtstopper. Går ofte på offensive løp. God: Rask taklingssterk Lese spillet Middels god: Kondis Headinger Mindre god: Venstrefot Går alltid 110% inn i taklinger. Blir litt for ofte skadet. Hvem er så jeg...? Endret 15. juni 2008 av kakemonster7 Lenke til kommentar
vagfk Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Thom Merlin: Jeg tenker med en gang Daniel Braaten.. Men er noen av punktene dine som gjør at det ikke blir helt rett å sammenlikne deg med han.. Er (kun) høyrebeint. Kan spille overalt. Spilte midtbane i fjor, med gjesteopptredener på ving. I år har jeg spilt midtstopper. Går ofte på offensive løp. God: Rask taklingssterk Lese spillet Middels god: Kondis Headinger Mindre god: Venstrefot Går alltid 110% inn i taklinger. Blir litt for ofte skadet. Hvem er så jeg...? styrke: god presis skuddfot (dårlig med venstre) goalgetter god til å heade svakheter: hurtighet ikke så god teknisk skyter ikke så hardt spiller for det meste spiss, men spiller venstre/høyre ving også.. kan også spille midt.. Hvem ligner jeg på?? Lenke til kommentar
idrom Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Thom Merlin: Jeg tenker med en gang Daniel Braaten.. Men er noen av punktene dine som gjør at det ikke blir helt rett å sammenlikne deg med han.. Er (kun) høyrebeint. Kan spille overalt. Spilte midtbane i fjor, med gjesteopptredener på ving. I år har jeg spilt midtstopper. Går ofte på offensive løp. God: Rask taklingssterk Lese spillet Middels god: Kondis Headinger Mindre god: Venstrefot Går alltid 110% inn i taklinger. Blir litt for ofte skadet. Hvem er så jeg...? styrke: god presis skuddfot (dårlig med venstre) goalgetter god til å heade svakheter: hurtighet ikke så god teknisk skyter ikke så hardt spiller for det meste spiss, men spiller venstre/høyre ving også.. kan også spille midt.. Hvem ligner jeg på?? Jostein Flo Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Thom Merlin: Jeg tenker med en gang Daniel Braaten.. Men er noen av punktene dine som gjør at det ikke blir helt rett å sammenlikne deg med han.. Er (kun) høyrebeint. Kan spille overalt. Spilte midtbane i fjor, med gjesteopptredener på ving. I år har jeg spilt midtstopper. Går ofte på offensive løp. God: Rask taklingssterk Lese spillet Middels god: Kondis Headinger Mindre god: Venstrefot Går alltid 110% inn i taklinger. Blir litt for ofte skadet. Hvem er så jeg...? Daniel Braathen , husker ikke om han er høyre eller venstre fot :/ Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 ''Går alltid 110% inn i taklinger, god kondis og rask'' Braathen er en slask som ikke har så altfor god kondis og ikke satser alt etter min mening. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå