robertbu Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Skriv ferdighetene dine OG alt sont jeg skal finne ut av hvem du ligner po Eks: Spiller venstre beck Gode taklingen god med hodet Scorer sjeldent Jeg ligner Ashley Cole Da er det din tur til og skrive dine ferdigheter Lykke til Mhv Robertbu;) Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 jeg kan overhode ikke spille forball. kem ligner eg på då hehe Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Du kan jo ikke spille Da er det vel ikke noe vits i og skrive her Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Venstre back, venstre midt, sentral midt. ganske god med venstre, nesten helt elendig med høyre, god på pasninger og skudd, god til å rive meg gjennom et forsvar, men er ikke så rask. Hvem ligner jeg på?? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Spiller over alt unntatt keeper. Liker å takle hardt spesielt vis det skader motspilleren. Løper med bare ett mål og det er og få ballen over, alt i veien blir skadet eller føyd unna. Hvem ligner jeg på? Lenke til kommentar
robertbu Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Er litt usikker der iks95 kanskje John Arne Riise Og du blink-185 Carragher;) Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Har god skuddfot, dårlig kondis og middels god teknikk. Hvem ligner jeg på da? Drogba?(eid:P) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Ronaldo, Toska92, da tenker jeg ikke på Christiano, men tjukken Jeg er venstrebent, passningslegger, midtbane, ikke noen målscorer, uegoistisk, løper mye, typsik lagspiller. hvilken spiller ligner jeg? Endret 23. april 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jeg har rødt hår, er venstrebeint, skyter knallhardt, og prøver alltid å heade ut over mål når jeg skal klarere, men det går ikke alltid så bra. Hvem er jeg? Lenke til kommentar
iks95 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Jeg har rødt hår, er venstrebeint, skyter knallhardt, og prøver alltid å heade ut over mål når jeg skal klarere, men det går ikke alltid så bra. Hvem er jeg? haha, definnitivt john arne riise xD Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Ikke rask, dårlig kondis, god teknikk, kan skyte, sterk. Ikke lov å bruke hodet i min idrett Hvem likner jeg på i fotball? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Lat, smart og teknisk... Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Trodde du mente av utseende først jeg, for da måtte jeg svart Dan Eggen Sånn ferdighetsmessig så aner jeg ikke, sluttet jo å spille for flere år siden, men jeg var veldig god på to ting, og det var å skyte hardt og løpe fort, alt annet var jeg sånn middels på, bortsett fra på hode da, der var jeg helt ræva. Lenke til kommentar
Tevez_91 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 -Venstreback -Høyrebeint -kjapp -teknisk -litt svak defansivt -bedre offansivt Hvem er jeg :? Lenke til kommentar
SINDRIS Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Sentral midtbane, gode passninger (spessielt gjennombrudd), god kondis, kriger, ok skuddfot, god teknikk. Hvem ligner jeg på? xD Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ligner utseendemessig kanskje litt på Michael Owen med kort hår.. Spillestilmessig ligner jeg mest på Wayne Rooney Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 -Keeper -Gode reflekser -Høyre beint -Best til å slenge meg til venstre -Kan bli stressa -Skader meg hele tida Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Styrken må være: Fart Skudd Teknikk Innleggsfot Utholdenhet Første Touch Svakheten må være: Fysikk Overblikk Hode dueller Manns Markering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå