Gå til innhold

Chess Kontant Global

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg utforsket hjemmesiden til chess nå nettopp, og fant dette her jeg også.

Jeg har selv den "gamle" Chess Kontant og lurer på om jeg skal skifte til ChessKontant Global (Da den SPESIELT har mye billigere priser på SMS).

Men, før jeg gjør noe som helst, så vil jeg ha en bekreftelse på om Friends-tjenesten til 0 KR/Mnd også følger med hos (Ringe/SMS til 4 forskjellige Chess abonnementer GRATIS) ChessKontant Global.

Gjør den det?

Lenke til kommentar

Jeg tenkte vel strengt tatt ikke på dette som noen form for reklame. Jeg har lenge sittet og tenkt på om jeg skulle kjøpe et kontantkort fra Lebara, men så fant jeg det Chess hadde kommet med. Så var derfor jeg skrev dette innlegget.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke hvorfor folk hele tiden skal gi kommentarer til de som skriver innlegg :hmm:

Slutt med de dumme kommentarene deres! ;)

Kan jo ikke sitte på en matteprøve og si: Æssj, denna var en stygg matteprøve, dette er reklame for å få karakterer! :p

Hva er vitsen med det? :p

Høres jo ut som at dere har problemer med å forstå..

EDIT: Kan jo ikke sette på en pizza i ovnen når du har blitt bedt om å lage fiskesuppe. Resonnerende artikkel!!!

EDIT 2: Kanskje dette ble litt vondt ment, men det var ikke meningen, ville bare "skjerpe"ordbruket :p

Endret av RevelleR
Lenke til kommentar

Hehe.. beklager, regner med den var litt rettet mot meg ;)

Var liksom ikke så mye å kommentere etter hva trådstarter skrev.

Startet egentlig først og skrive hva jeg syntes om kontantkort, at det uansett er en dyr løsning, men ble ikke noe særlig sammenhneg i det, så jeg endret det bare til det jeg tenkte på når jeg hørte kontantkort.

Men for noen kan jo kontantkort være en grei løsning egentlig..

edit: har endre innlegget mitt til en saklig et ;)

Endret av jadz
Lenke til kommentar
Hva med SheTalks kontantkort?

Minuttpris: 0,60 (alle operatører/fastnett)

SMS: 0,30

MMS: 2,00

Siden trådstarter sier at han først hadde tent seg et Lebara kontant kort, som har spesialisert seg på billige samtaler til utlandet.. For så å si at han har funnet er chess kontant kort, som skall ta opp kampen med Lebara.. Trur du ikke da at prisene til Utlandet, er like viktige, som prisene innenlends? Noe som vil si atdette innlegget, ikke helt.. Ja.. Er relevant.. ;)

Da hvis det er snakk om billigest i Norge, så e d nok av opperatører å velge imellom.. Mens billig til utlane, så.. ja.. Har man bare Lebara.. +nå Chess.. :D

-----------------------------------

Til Trådstarter:

Ja, Chess har med dette laget et kontant kort, som ble lansert den 16/4, å er ment å ta opp kampen med Lebara, på kontan markedet, å priser til utlandet.. :D

Ps. Arg.. Dårlig batteri på tastaturet.. Derav alle manglende bokstaver.. men.. Nee.. For lat, til å fikse det.. ;)

.:CyberMan:.

Endret av .:CyberMan:.
Lenke til kommentar

Sendte en mail til Chess igår om de hadde tenkt å inkludere friends tjenesten med det nye chess-kontant-abonnementet.

Kommer trolig til å skifte til Djuice Nonstop med både studentfordel og fri familie om ikke så lenge. Et helt fantastisk abonnement som virkelig anbefales.

GRATIS på SMS, MMS og MSN, kun samtaler som koster.

Koster bare 299 kr pr mnd.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Sendte en mail til Chess igår om de hadde tenkt å inkludere friends tjenesten med det nye chess-kontant-abonnementet.

Kommer trolig til å skifte til Djuice Nonstop med både studentfordel og fri familie om ikke så lenge. Et helt fantastisk abonnement som virkelig anbefales.

GRATIS på SMS, MMS og MSN, kun samtaler som koster.

Koster bare 299 kr pr mnd.

Akkurat det samme som med Netcom Fritext, men der Fritext er 10,- billigere i måneden, å med muligheter for netcom venner, connect og andre kjekke tjenester.. ;)

Men.. Uvist om netcom har noen student rabatter.. :(

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Da jeg spurte Chess på mail kundeservice, fikk jeg dette som svar:

"Det er veldig vanskelig å si om Chess KontantGlobal vil få tjenesten Chess Friends men jeg tror ikke at dette vil være noe som kommer før sommeren hvertfall.

Hvis dette vil bli tilgjengelig så vil det bli sendt ut informasjon til våre kunder ang dette."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...