Gå til innhold

Beste "gaming" laptop - 8000 k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tipper det går mindre enn en uke, er du heldig kommer det 15% igjen. Motsatt kommer det 5%. Du kan også prøve å ringe dem mens du sammenligner med prisen du får på nett. Jeg har hørt om folk som får avslag på telefon, men selv har jeg bare bestilt med kode.

Lenke til kommentar
Ok, takk. Satser på det går rette vei med 15 %, hvis ikke tar jeg en telefon og hører. Bare prøve å være så "kompis" som mulig :p Hvordan er leveringstidene? Leste akkurat om en som måtte vente i et halvt ÅR før han fikk den :(

Det var vel når den solgte som verst! :)

tar bare noen uker til vanlig

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Hvordan er Dell på garanti og kundebehandling? Og hva med PCenes holdbarhet?

Dell er det verste jeg noen gang har vert borti anngående kundeservice. De vil bare hjelpe på telefonen (bare svensker i serviceavdelingen btw) og nekter å ta pcen inn på service så lenge du har garanti på den. De har i tillegg dårlig holdbarhet og deler løsner fort. Jeg hadde selv en Dell-pc som de nektet å ta inn på service. dagen etter at garantien min hadde gått ut ville de derimot mer enn gjerne ta den inn, mot betaling selvfølgelig. jobbet over 1/2 år for å få den inn på service (hvor de ikke gjorde noe) og så få tilbake pengene mine. Telefonen deres er forresten en evig loop... anbefales ikke!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...