Spirre Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 uten å ha prøvd de banene det er snakk om så husker jeg hvordan det var i forrige utgave av nations. det var noen ubrukelige baner der også, men jeg spillte stort sett på gamer.no servern, og der var det mye gode baner samt at det var mulig å komme med egne forslag til hva slgas banen som burde byttes ut og legges til. har prøvd å få et svar både her i tråden og på pm til TST på om gamer.no har planer om å få opp en server igjen, men har ikke fått noe sfvar enda. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Spill på "100% Stadium" eller "Stadium Fun" , begge har massevis av gode, raske og godt skiltede baner. Lenke til kommentar
stiff-leet Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Testa toppfarta i TMNF nå... Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Folkens!!! Dere må adde meg til friends. jfm91 Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 nå blir jeg snart seriøst forbanna, spillet kræsjer til skrivebordet konstant. jeg er heldig om jeg får spillt to hele baner. det skjer etter at loadinga er ferdig og den skal til å gå til neste bane. noen som har en ide? det sto ikke noe om det i FAQ. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Noen som vet om hvordan man får til å velge Enviroment City eller noe annen enviroment i Editoren ? Får bare opp den typiske Stadium enviromenten. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 nations versjonen er kun stadium. du må kjøpe united for å få tilgang til alt annet. Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 nå blir jeg snart seriøst forbanna, spillet kræsjer til skrivebordet konstant. jeg er heldig om jeg får spillt to hele baner. det skjer etter at loadinga er ferdig og den skal til å gå til neste bane. noen som har en ide? det sto ikke noe om det i FAQ. Prøv dette Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) nop funker ikke. ikke at jeg helt vet om jeg gjorde alt rett heller, det var jo ikke akkurat en informativ post, da han ikke opplyste om hvor filene er lagra. fant bare noen av de og ikke den mappa f.eks. edit: nåp bugger forumet til nadeo også. laga en ny tråd der, men så fort den ble oppretta (jeg tror den ble oppretta i alle fall) så stoppa forumet helt opp og nå funker ikke noe der heller. Endret 20. april 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 er jo Online som er gøy noen som vet hvordan eg kan spillet det på skulen? er blokert her Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 kan noen sjekke forumet til nadeo og si om det funker? etter at jeg laga en ny tråd i går så har forumet vært veldig buggete. loader ikke og henger seg osv. dersom det funker så kan den personen kanskje sjekke ut tråden min i den tekniske delen og se om jeg har fått svar? Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Spirre. Prøv å oppdatèr lyddriverne dine.. er visst mange som har problemer med det hvertfall.. blåskjerm o.l Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 (endret) hehe det var det da, laster ned nå, men de er fra august 2005, så jeg tror de er ganske oppdaterte de jeg har. edit: det ser jaggu ut til at det funka. var vel online i rundt 10+ baner nå uten problemer. eller det lagger som faen dersom det er en ren dirt eller heavy grassbane, men det er sikkert fordi slike baner er mer krevende grafikkmessig. Endret 21. april 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 bra det funker hvertfall=) om det lagger kan du trykke O, så forsvinner alle bilene Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Rot litt med advanced instillinger av grafikken også, kan bl.a. stille inn på partikkeleffekter som skulle ha en del å si på grusbaner. Og ikke minst slå av skygger på andre biler. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 det har ikke så mye å si, jeg liker ikke grusbanene alikevel. dersom det var en annen type bli å bruke der så hadde det vært noe annet, men den bilen i nations egner seg ikke til rally synes jeg. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 jeg og er drittlei baner som 10 av 60 klarer å fullføre. Liker bedre baner som går på å lære seg og ta svinger skikkelig, med eller uten slide. Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 det har ikke så mye å si, jeg liker ikke grusbanene alikevel. dersom det var en annen type bli å bruke der så hadde det vært noe annet, men den bilen i nations egner seg ikke til rally synes jeg. Jeg likte heller ikke grusbaner til å begynne med (startet med dem da jeg kjøpte United for noen måneder siden), men likte dem mer etterhvert. En del baner er jo skikkelig gode blandinger også - det blir vel litt dumt å måtte quitte serveren så fort det kommer opp en grusbane mener nå jeg da. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 (endret) jeg quiter ikke, jeg bare parkerer i 5 minutter. men det er mest pga laggen da. og de som flyter fint med litt grus innimellom kjører jeg på. edit: de banene jeg hater mest er labyrint banene der du ikke har snøring på hvor du skal, og gjerne har noen hopp som er umulige å ta om du ikke har optimal fart til enhver tid også. da blir det så forbaska vanskelig å kjøre igjennom for å finne veien. Endret 22. april 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg