Khaffner Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Jeg ligger på plass 755 I verden? isåfall ligger på 1xx-etellerannet Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 tror det må være noe feil hos meg for når spiller nations over steam får beskjed om at det er bare 23 spillere iverden og bare 1 fra norge og at jeg ligger 8 plass i hele verden, det er noe som ikke stemmer Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 for å reistrere den nøkkelen så velger du account - register paying key. vanskeligere var det ikke. Lenke til kommentar
Svish Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 hm... tydelig flere som spiller solo gitt. opplever i blant å gå nedover istedet for oppover på norgeslista etter å ha tatt medaljer Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Prøvde litt solo selv. Bare gått igjennom white foreløpig men. Heter forøvrig ØB der også. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Går også an å laste ned gratis fra Steam! Går det ikke an å slette egne tråder? Min er jo herlig utdatert Endret 17. april 2008 av AltF4 Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Så det har seg slik at United folk kan spille "online" på solo mode mens TMNF folk ikke kan? Men uannsett... syns det er få som spiller solo i norge! det blir for lite konkurranse [AG] TmDude Endret 20. april 2008 av Core2Duo_Dude Lenke til kommentar
Svish Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 jeg spiller solo, og jeg spiller nations forever, og den viser ranking og slikt. Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 kult spill jeg gamet det med damen i går kveld. bare kjipt at spacebar er prate-knapp, lol.. jeg prøver av og til å håndbrekksladde, så kommer jeg inn i talemodus og da stopper jo bilen. Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Vedlig morro med singleplayer raniking! Prøvde å spille på nettet, men bilene lagga no jævelig...ellers er spillet konge:) Lenke til kommentar
Grasulf Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i 3d briller som passer? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Noen som vet hvor jeg kan få tak i 3d briller som passer? Testet 3d-modusen nå, ser ut som standard rød-blå-briller er det du trenger. (jeg slo bare på, og så på fargenen og at bildet ble skiftet, har ikke testet med briller selv) AtW Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 for å reistrere den nøkkelen så velger du account - register paying key. vanskeligere var det ikke. mulig jeg er tett, men når det jeg gjør det så står det: "Conversion to a trackmania united account" også tar jeg copy/paste på key'n jeg har i email, og trykker convert. Får da bare "wrong key" Lenke til kommentar
Tvitsj Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 (endret) kult spill jeg gamet det med damen i går kveld.bare kjipt at spacebar er prate-knapp, lol.. jeg prøver av og til å håndbrekksladde, så kommer jeg inn i talemodus og da stopper jo bilen. Du kan slide med gass, sving, brems(også kalt powerslide). Du kan også bytte tast på bremsen, så det blir lettere. Det gjør du ved å gå Profile -> Inputs. Var en som sa noe om at han mista all fart når han kjørte osv.. Det er nok ikke ferrarien din=\ Det er en del bugs, som jeg virkelig håper nadeo fikser på... Man merker det kanskje mest på dirt og rammstein(den grå kanten på veien).. EDIT: Dere kan også laste ned biler/skins fra www.trackmania-carpark.com(disse funker hvertfall til United, er ikke 100% sikker på TMNf.. Når du har lastet skinnet ned legger du det i Mine dokumenter\TrackMania\Skins\Vehicles\CarCommon. Om ikke Vehicles og CarCommen er der, så bare lag de, så skal det funke. HF driving=) btw, dere finner meg ofte på NRK servern Endret 19. april 2008 av Tvitsj Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 (endret) jeg har lasta ned noen biler fra den linken din nå, men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal få tak i de ingame. edit: fant ut av det. hadde oversett en mappe, samt at de må ligge i stadiumcar mappa for å funke edit some more: faen ass, spillte driver å kræsjer til skrivebordet hele tia. utrolig iriterende. får bare droppe å spille til det kommer en patch Endret 20. april 2008 av Spirre Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Kult spill, men er det noen som kan anbefale en server hvor man fokuserer på fart i stedet for å gjette hvor banen er? Begynner allerede å gå lei hele dritten da de aller fleste banene jeg har prøvd i multiplayer er helt meningsløse. Hva er poenget med å ha et checkpoint rett foran et hopp man ikke har sjanse å klare med mindre man har full fart før man i det hele tatt kommer til det checkpointet? Genialt spill, men burde definitivt ha vært flere "normale" baner hvor man fokuserer på å kjøre fort. Liker jo hopp, loop og alt det der, men hater å tape for jeg ikke vet hvor jeg skal kjøre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Kult spill, men er det noen som kan anbefale en server hvor man fokuserer på fart i stedet for å gjette hvor banen er? Begynner allerede å gå lei hele dritten da de aller fleste banene jeg har prøvd i multiplayer er helt meningsløse. Hva er poenget med å ha et checkpoint rett foran et hopp man ikke har sjanse å klare med mindre man har full fart før man i det hele tatt kommer til det checkpointet? Genialt spill, men burde definitivt ha vært flere "normale" baner hvor man fokuserer på å kjøre fort. Liker jo hopp, loop og alt det der, men hater å tape for jeg ikke vet hvor jeg skal kjøre. Ja, jeg vet, utrolig mange av banene forsøker jo å overgå hverandre i toskeri med rekke og rad ev veldig vanklige elmenter, gjerne med checkpoints rett foran. Er det bare jeg som liker baner der det går litt på å kjøre fort, ikke bare være en av få som er heldig nok til å komme seg igjennom en eller annen sinnsyk kombinasjon? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg