Spirre Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) jeg tror du kanskje må aktivere spillet med den installasjonsnøkkelen du får når du legger det inn. det gjorde i alle fall jeg og jeg fikk ranking fra første løpet mitt i går. dessverre huska ikke spillet den gamle kontoen min, og heller ikke epostadressene mine (jeghar bare to og de har jeg hatt ganske mye lenger enn gamle tm nations har eksistert, så den er vel sletta. hadde sikkert ikke noe god ranking alikevel, etter å ha vært vekk fra spillet i nesten 2 år. og før du spør, du får en epost med den nøkkelen også. enten det eller så må du be spillet om å sende en. jeg fikk i alle fall. tok litt tid bare. Endret 17. april 2008 av Spirre Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 jeg tror du kanskje må aktivere spillet med den installasjonsnøkkelen du får når du legger det inn. det gjorde i alle fall jeg og jeg fikk ranking fra første løpet mitt i går. dessverre huska ikke spillet den gamle kontoen min, og heller ikke epostadressene mine (jeghar bare to og de har jeg hatt ganske mye lenger enn gamle tm nations har eksistert, så den er vel sletta. hadde sikkert ikke noe god ranking alikevel, etter å ha vært vekk fra spillet i nesten 2 år. og før du spør, du får en epost med den nøkkelen også. enten det eller så må du be spillet om å sende en. jeg fikk i alle fall. tok litt tid bare. Hvorda aktiverer man spillet da? Nøkkelen får man jo bare oppgitt som du sier, når man installerer det. AtW Lenke til kommentar
Svish Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ved å spille solo får du medaljer og klatrer oppover på ranking lista. om det er samme liste som denne ladder dere snakker om vet jeg ikke. har ikke testet online multiplayer så mye enda. Men jeg ble i hvert fall nummer 30-40 et eller annet av 200 og et eller annet i norge etter litt spilling der Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) @ AtW du får mulighet til det under ingame options en eller annen plass, ganske lett å finne, husker bare ikke hvor i farta. jeg kan sjekke det når jeg kommer hjem fra jobb om du vil. Endret 17. april 2008 av Spirre Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 1. Tror du må vinne løp i multiplayer. 2. Har ikke spilt solo ennå. Hva er vitsen, liksom? 3. Profile -> Inputs -> bruk knappen til noe annet åpne menyen med en annen knapp. 1. Hæ? Må man vinne ett løp? Det er jo omtrent komplett umulig! I forige Nations fikk man da ladder points omtrent med engang... 2. Er ranking på solo også! Vitsen? Trene kanskje? 3. Leita der, men fant bare keyboardet, ikke padden. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) nei du må ikke vinne et løp men som jeg sa tidigere: jeg tror du kanskje må aktivere spillet med den installasjonsnøkkelen du får når du legger det inn. det gjorde i alle fall jeg og jeg fikk ranking fra første løpet mitt i går. Endret 17. april 2008 av Spirre Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 nei du må ikke vinne et løp men som jeg sa tidigere: jeg tror du kanskje må aktivere spillet med den installasjonsnøkkelen du får når du legger det inn. det gjorde i alle fall jeg og jeg fikk ranking fra første løpet mitt i går. aktiviere? er det ikke gratis da? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 jo det er gratis. det er derfor jeg sier aktivere med en nøkkel du FÅR når du installerer spillet. prøv å les innleggene en gang til eller tenkt deg litt om føre du poster. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) flere som ikke leser poster nei. igjen peker jeg på min egen post. du får mulighet til det under ingame options en eller annen plass, ganske lett å finne, husker bare ikke hvor i farta. jeg kan sjekke det når jeg kommer hjem fra jobb om du vil. edit: jada, jeg vet at det ikke står spesific hvor du gjør det, men det var utrolig lett å finne for meg, enda jeg ikke leita etter det, så bruk 1 min til å snoke litt i menyen ingame så finner du det nok. Endret 17. april 2008 av Spirre Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Digg it http://digg.com/pc_games/TrackMania_Nation...leased_for_free Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Noen flere som har fått med seg at man ikke bare kan få TrackMania United Forever på steam, men også TrackMania Nations Forever? LINK Endret 17. april 2008 av JFM Lenke til kommentar
Svish Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 hm.. så selv om jeg lager ny konto når jeg installerte det, så putta den ikke den inn automatisk? er det for noe tull? har forøvrig ikke sett noe til den eposten de skulle sende til meg heller med den infoen... Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Det kommer opp når du prøver å lage en ny konto når du starter spillet. Skal prøve meg på en mail til support i kveld jeg også. Hvilken adresse sendte du til? Yes, da har jeg omsider klart å logge inn. Send en mail til [email protected] og si du har glemt brukernavn og passord. I tillegg må du oppgi brukernøkkelen din. Den fant jeg under: C:\Documents and settings\Trackmania United\Config\Default.SystemConfig.Gbx Den åpnet jeg i notepad, og der ligger keyen i formatet XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX. I tillegg inkluderte jeg mailadressen kontoen min lå på, men vet ikke om det var nødvendig. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Uff, dette var kjedelig jo, ikke tilrettelagt for ratt og pedaler Fikk ikke brems, og force-feedback var helt elendig med G25-en min. Kjipt å kjøre når man ikke får god respons på underlaget... Lenke til kommentar
Svish Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 elsker responsen i tastaturet Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 enig trackmania er tastatur spill all the way. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Dette spillet er bedre enn det gamle Jeg er norges 5. "beste" nå Endret 17. april 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Yes, da har jeg omsider klart å logge inn. Send en mail til [email protected] og si du har glemt brukernavn og passord. I tillegg må du oppgi brukernøkkelen din. Den fant jeg under: C:\Documents and settings\Trackmania United\Config\Default.SystemConfig.Gbx Den åpnet jeg i notepad, og der ligger keyen i formatet XXXX-XXXX-XXXX-XXXX-XXXX. I tillegg inkluderte jeg mailadressen kontoen min lå på, men vet ikke om det var nødvendig. Takk skal du ha. Da er mail sendt, så da håper jeg at jeg kan spille om ikke så lenge. Noen må jo komme på sisteplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg