Gå til innhold

TrackMania Nations Forever ute nå (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som kan forklare i fire enkle settninger hva StarForce er?

Er no slags kopisperre greier.

Installerer seg på dataen og kan vist fucke opp dvd-spilleren.

Den blir gitt ut på cd spill osv for å prøve å hindre at spillet blir kopiert.

Vet ikke helt om det akkurat er sånn, eller hvorfor det skal følge med et nedlastbart spill.

Alternativt kan du lese her: http://en.wikipedia.org/wiki/Starforce

Endret av gormers
Lenke til kommentar
Den motorstoppgreia er ikke en del av banen. Jeg lå som sagt på førsteplass, men da jeg fikk motorstopp kjøre alle andre bare forbi. Dessuten har jeg fått motorstopp flere ganger på tilfeldige stedet i tilfeldige baner uten at jeg blir noe klokere. Det eneste som hjalp var å skifte til en gamepad, men da styrer bilen automatisk til venstre når jeg starter et løp. Aner ikke hvorfor, men det er i det minste mulig å spille. :)

Ferrarien fant jeg for øvrig ved å gå inn på den shopping-linken (har glemt hva den heter i farten) og valgte New Models. Kostet 150 copper, men var verdt det. Spesielt når det er over hundre andre personer med i løpet, og samtlige av de andre kjører en kjedelig formel-1 bil. :p

Har du kommet borti space? :p

Lenke til kommentar
Noen som kan forklare i fire enkle settninger hva StarForce er?

Er no slags kopisperre greier.

Installerer seg på dataen og kan vist fucke opp dvd-spilleren.

Den blir gitt ut på cd spill osv for å prøve å hindre at spillet blir kopiert.

Vet ikke helt om det akkurat er sånn, eller hvorfor det skal følge med et nedlastbart spill.

Alternativt kan du lese her: http://en.wikipedia.org/wiki/Starforce

Tusen takk. Fikk svaret jeg var ute etter

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn

Helt på tryne at man må disable keyboardet om man har saitek eclipse..

Og at de ikke gjør no med det da? Helt borti natta..

EDIT: For så vidt også fantastisk at man ikke bare kan skrive inn mailen sin en plass for å få tilsendt brukernavn\passord. Jeg husker i alle fall ingen av delene

Endret av Slettet-IHWlGMJn
Lenke til kommentar

Reppelarsinj: Litt vanskelig å komme borti space når jeg bruker gamepad. :p Men det ser ut til å fungere fint med andre biler, så tror det er ferrarien det er noe feil med. Uansett er det ikke noen stor sak. Med gamepad trekker den til venstre når jeg starter, men det ordner seg raskt. ;)

Når jeg installerte United fikk jeg problemer med å lage en konto da jeg hele tiden fikk beskjed om at kontoen var ugyldig uten noen forklaring på hvorfor. Heldigvis holder det å registrere cd-keyen for å få tilsendt både brukernavn og passord, så da var alt som det skal være. Litt verre var det at jeg lastet ned Forever-patchen og spilte en god stund før jeg kom på at jeg hadde glemt å installere den. :o

Men har et lite spørsmål jeg ikke har funnet noe svar på noe sted. Installerte først United og senere Unitet Forever i en ny mappe. Kan jeg da slette United? Normalt burde det være rent logisk at jeg ikke trenger begge, men United Forever er jo strengt tatt bare en patch til United? Mappen til United er for øvrig 1,2GB, mens mappen til United Forever er 1,6GB. Patchen til United Forever er ca 900MB, så det stemmer ganske bra med filstørrelsen. Har jeg gjort noe feil under installeringen, så jeg bare har Forever-biten? :dontgetit: Stod ingenting om det under selve installasjonen, selv om United må kjøpes og United Forever er gratis å laste ned? Er litt forvirret nå. ;)

Lenke til kommentar

Digg!!

Innloggingen fikk ikke jeg heller til å funke, men kontoen min var ganske gammel, så kanskje den har forsvunnet. Var en glemt passord funksjon der da, men den fant ikke epostene mine, så kanskje jeg har brukt en gammel epost...

Selv disablet jeg lyd ved å gå i settings/config. I den lille boksen som popper opp rett etter man starter opp spillet. Advanced eller hva det het, og Sound og disable sound. eller så var det å ikke enable sound... Eller så kan man ta musa opp mot toppen av skjermen og får en meny der man kan styre volum og litt slikt.

Gamer.no server hadde vært nice. spilte en del på den i forrige versjon for noen år siden mener jeg å huske :)

Lenke til kommentar

Da fikk jeg svar fra support angående det at jeg ikke husker UN/PW. Men det ligger en konto registrert på mailen min. Fikk svar at han måtte ha min "player key". Regner med han mener registreringsnøkkelen. Noen som vet hvor jeg finner den? Bruker Steam...

Lenke til kommentar

noen kjappe spørsmål:

hvordan får man ladder poeng; spilte MP 1 time i går, og fremdeles 0 poeng og ranket sist....

hvordan ser man tider til andre i solo play?

hvordan skrur jeg av at når jeg trykker på venstre analog spak, så kommer det opp en meny (dvs når jeg bruker gamepad) ? Utrolig enkelt å gjøre dette ved en tilfeldighet.

Lenke til kommentar
Da fikk jeg svar fra support angående det at jeg ikke husker UN/PW. Men det ligger en konto registrert på mailen min. Fikk svar at han måtte ha min "player key". Regner med han mener registreringsnøkkelen. Noen som vet hvor jeg finner den? Bruker Steam...

Det kommer opp når du prøver å lage en ny konto når du starter spillet. Skal prøve meg på en mail til support i kveld jeg også. Hvilken adresse sendte du til?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...