McMario Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg og noen venner driver med en ting som hetter parkour. (Se link om du ikke vet hva parkour er ) Vi er ikke så veldig god, men det kommer seg. Jeg har hørt fra mange at de syntes det er helt idiotisk og drive på med en parkour, men hvorfor er der det? Hva med skating ? Hva er egentlig forskjellen. Jeg vil gjerne høre meningene deres. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) F.eks at Nelfs hopper salto og Belfs snurrer rundt da skjønner dere On-tpc: Synes jeg det er temmelig kult å se på og skulle til tider ønske at jeg hadde spensten og kondisen til de som driver med det =) Endret 16. april 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Feilpostet Du kan møte likesinnede og diskutere parkour (Hvordan skrives det egentlig?) i "parkour..noen fler enn meg som driver med dette?" tråden Jeg synes ikke parkour er teit. Og har man holdt på en stund kan man gøre ganske syke "stunts" Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hva synes dere? Syns parkour er kult Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tråden er flytta til ein meir passande kategori, og enkelte innlegg som påpeikte at tråden var feilposta er i den forbindelse sletta. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Anbefaler å titte innom parkour tråden ja. Få den til å vokse nå folkens! Vi er vel noen som kan svare på spørsmålene om dere har noen. Parkour er dumt! Men bare dersom du ikke har trening. Det er også farlig til tider, så du må være klar over risken. Og sliter du med selvtillitten så kan du snu i døren. Men eier du en smule innsatsvilje og har noen gode venner, så kommer du deg over punktene ovenfor! Tren, tren, tren, tren! Det er alt som skal til! Parkour er en "adrenalinsport". Lenke til kommentar
McMario Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Nja enig med det Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Parkour er kult til noen brekker nakken. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Parkour er kult til noen brekker nakken. Ergo - Dumt dersom du ikke har trening tren, tren, tren, tren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå