exs Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) har et merkelig problem som oppsto "over natta" på boxen min får plutselig ikke logga på live lenger, den blir på en måte bare stående og jobbe i innloggingsfasen før den zoner ut og jeg får beskjed om og kjøre en nettverks sjekk (som alltid kommet ut med ALT ok) feilmeldingene jeg får når jeg prøver og logge meg på er også litt forskjellige, en gang fikk jeg beskjed om at mitt medlemskap i live (gold) var utgått ,sto også at jeg måtte sjekke betalings alternativene mine men jeg kommer meg ikke inn på account manegement (leif:) forde jeg ikke får logget meg på, men jeg skal vel alikavel kunne logge meg på live visst jeg har blitt nedgradert til sølvmedlemskap kjørte system sjekk litt senere og da fikk jeg opp streng NAT, kobla da modemet i bro for og fikse NATen og det funket greit, men når jeg resatte modemet og satt det opp på nytt fikk jeg plutselig feil på ip delen når jeg kjørte systemsjekk..... poenget mitt er at jeg får stort sett forskjellige feilmld hver gang jeg logger meg inn, og avogtil popper det opp at jeg signer inn selv om jeg ikke gjør det noen som har ide om hva feilen kan være???? må boxen til tyskland på ferie (IGJEN) Endret 18. april 2008 av exs Lenke til kommentar
Azidops Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tror du slipper å sende boxen ned til germanerriket, problemet er nok nettverket. Har du testet at du faktisk har tilgang til internett med vanlig pc? Kan du opplyse oss om hva som står i nettverkskonfigurajonen på 360'en? Kobler du trådløst eller kablet? Hvilken bredbåndsleverandør har du? Lenke til kommentar
exs Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 det viser seg at det er profilen min det er problemer med, det ble forsøkt kjøre en betaling til live med et visakort jeg har registrert der som det ikke er penger på , får opp en mld om at jeg må oppdatere profilen min og når jeg prøver det så kommer den i noen sekunder inn på accont manegment (hvor jeg må gå for og forandre på betalingsinformasjonen) hvor den står og jobber litt før den går ut i dashen igjen, så da er spm: hvordan skal jeg få oppdatert profilen min når jeg blir nektet og logge meg inn på live ( får logget meg inn med en annen profil jeg har) Lenke til kommentar
Belzebob Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Du må logge deg inn via www.xbox.com og oppdatere eventuelle opplysningar der. Endret 17. april 2008 av Zepp2k7 Lenke til kommentar
exs Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Du må logge deg inn via www.xbox.com og oppdatere eventuelle opplysningar der. Takk ska du ha... da var jeg etter en litt kronglete omvei på nett igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå