gorber Skrevet 25. april 2008 Del Skrevet 25. april 2008 Helt rett Pjotrik. Så lenge man følger med og jobber jevnt går det bra. Men det kan likevel føles som krevende hele veien. Lenke til kommentar
Xabi-Alonso Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Takk for svar. Noen som vet hva opptakskravene var ved siste inntak? (mener da poengkrav) Jeg fikk oppgitt at kravet i fjor var 35 poeng. Det er heller ikke noe krav til forkunnskaper i matte utover det obligatoriske. Det betyr 3.5 i snitt, gjør det ikke ? Jeg fikk oppgitt at det var 45 poeng på Eiendomsmeglerstudiet i fjor, høres kanskje litt rart ut at det er så stor forskjell? Men hva vet jeg. Lenke til kommentar
Pjotrik Skrevet 26. april 2008 Del Skrevet 26. april 2008 Man kunne lese i næringslivspressen at søkertallene til finansstudiet på BI har økt voldsomt, faktisk med flere hundre søkere mer enn i fjor. Det blir nok litt strengere krav i år, selv om det i prinsippet skal være åpent. Lenke til kommentar
Chechen Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Hva er krav for matte i BI? Lenke til kommentar
WorkMe Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Er det kun 2P som er kravet for å komme inn på Finans studiet ved BI? Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Er det kun 2P som er kravet for å komme inn på Finans studiet ved BI? Nei, minste kravet er enten 2 år med S1 og S2 eller ett år med R1 Lenke til kommentar
WorkMe Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hei, Generell studiekompetanse er det du får ved å gå vanlig allmenn videregående skole, så lenge du tar minimumskravene av fag der. 2 P matte skal da være tilfredstillende, men det kan studieveileder på videregående svare på også. Det er bare siviløkonomlinjen som har mattekrav utover generell studiekompetanse. Ha en fortsatt fin dag. Med vennlig hilsen Handelshøyskolen BI Kjetil Holden Svensson Studentassistent Fikk jeg som svar. Fibber sikker på at du har faktaen riktig? Lenke til kommentar
WallStreet Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hehe ok tror nok det riktig at det 2p du trenger hvis du fikk vite det fra en studentassistent. Det var siv øk. som jeg skal på, så trodde matte kravet gjaldt alle de andre studieretningene også. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 Takk for svar. Noen som vet hva opptakskravene var ved siste inntak? (mener da poengkrav) Jeg fikk oppgitt at kravet i fjor var 35 poeng. Det er heller ikke noe krav til forkunnskaper i matte utover det obligatoriske. Det betyr 3.5 i snitt, gjør det ikke ? Jeg fikk oppgitt at det var 45 poeng på Eiendomsmeglerstudiet i fjor, høres kanskje litt rart ut at det er så stor forskjell? Men hva vet jeg. Poengsummen din er snittet ditt ganger 10 pluss eventuelle tilleggspoeng. F.eks. realfagspoeng, alderspoeng og for førstegangstjeneste. Så du må maksimalt ha 3,5 i snitt for 35 poeng. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) -- Endret 9. mars 2016 av dymoletratag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå