Gå til innhold

BK: Med et hjerte for kaffe

DHM

Anbefalte innlegg

Kjøpte inn en Canon 50mm 1.8 mkII i går, og prøvde meg frem med denne i studio på skolen i forbindelse med prøveeksamen. Vi skal ha et produktbilde til en type kaffe, merket er bare funnet opp så skal lage en logo til dette og legge på i etterkant, men syns bildet ble litt stilig :)

Softbox på venstre side.

Exif:

1/250

f/2.8

iso 100

post-139158-1208343027_thumb.jpg

Endret av DHM
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et originalt bilde, men jeg likte ikke hvordan fokusen forsvant oppe på hjertet; men det var kanskje meningen?

Så i ettertid at jeg burde ha brukt midre blender, tror jeg har blitt litt opphengt i stor blender når jeg kjøpte et objektiv som kan gå til stor blender.

Endret av DHM
Lenke til kommentar

Tror jeg ville tatt bildet rett ovenifra og virkelig fått fram nyansene i kaffebønnene, kanskje gått enda nærmere (om det er mulig) og da selvfølgelig slik som skrevet ovenfor, gjort hele hjerte skarpt.

Vet ikke hvor mye dette kan relateres til ditt bilde, men hadde et veldig flatt bilde og fulgte en guide for photoshop som gjorde bilde "lomo like".

http://digital-photography-school.com/blog...mo-photography/

Og her er resultatet, fant ikke orginalen i farten.

b_271128.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Kjøpte inn en Canon 50mm 1.8 mkII i går, og prøvde meg frem med denne i studio på skolen i forbindelse med prøveeksamen. Vi skal ha et produktbilde til en type kaffe, merket er bare funnet opp så skal lage en logo til dette og legge på i etterkant, men syns bildet ble litt stilig :)

Softbox på venstre side.

Exif:

1/250

f/2.8

iso 100

----------------

Stilig bilde...... Det var faktisk bra ! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...