Henning1332 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Lurer på om jeg burde kjøpe Intel eller AMD til en pc som blir mest brukt til spill og film. Jeg har en amd athlon 3700+ og synes den er litt treig. Lurer på hva dere syns. Og til slutt, Dual Core eller Quad? Lenke til kommentar
gyt6 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 intel troner på toppen ang de to og eg vil tippe at de alltid kommer til å gjøre det leeeenge så du bør velge intel....quad er jo fremtiden, men er ikkje alt som støtter det enda, men det kommer nok for fullt. q6600 er jo en gammel og veldig god traver, men er gått litt ut på dato så finn deg en quad med 45 nm teknologi til en skapelig pris, du må vel gjerne ha nytt hk og hvis du går over til intel Lenke til kommentar
Henning1332 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 intel troner på toppen ang de to og eg vil tippe at de alltid kommer til å gjøre det leeeenge så du bør velge intel....quad er jo fremtiden, men er ikkje alt som støtter det enda, men det kommer nok for fullt. q6600 er jo en gammel og veldig god traver, men er gått litt ut på dato så finn deg en quad med 45 nm teknologi til en skapelig pris, du må vel gjerne ha nytt hk og hvis du går over til intel Ja, må kjøpe nytt hovedkort uansett, støtter ikke quad. men en AMD quad til 1300 kr er vel ikke noe å satse på? har hatt AMD en stund og er veldig fornøyd. Tenkte å ikke kjøpe en så veldig dyr prosessor, skal oppgradere igjen neste år. takk for svar foresten Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Veldig unødvendig å dobbeltposte i flere kategorier... -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg