Skyline1 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ærligtalt da. Veldig unødvendig. Hadde bare ignorert dem om jeg var deg. Noe sånt er ikke verdt å komme i trøbbel for. Såvidt jeg ser det så kom ikke trådstarter i noe trøbbel. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Trådstarter har fått ut steamen og har bedt om å få tråden stengt. Ser ikke noen vits i å "flogging a dead horse"!? Dessuten tror jeg han fikk noen nyttige innspill på kjøpet. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Trådstarter har fått ut steamen og har bedt om å få tråden stengt. Ser ikke noen vits i å "flogging a dead horse"!? Dessuten tror jeg han fikk noen nyttige innspill på kjøpet. Takk pencilcase. de gir seg jo ikke her. men de vil ikke stenge tråden min tydligvis Litt iriterenes men.. hehe.. Får bare skrive løst eller noe i overskrifta i mens. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 God idé! Siden vi begge er særpinger så kan du innlemme meg på din venneliste hvis du vil! Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvorfor skriver du en post på et internettforum, om du ikke vil at folk skal lese det? Tenker på hvor viktig det var å fjerne innholdet i førstepost og topic. Menmen, hvis man slår ned sykepleiere som prøver å hjelpe sin døende søster, så fortjener man fengsel ja. (vanskelig å konkludere med hva situasjonen var for noe, når posten er fjernet) Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Hvorfor skriver du en post på et internettforum, om du ikke vil at folk skal lese det?Tenker på hvor viktig det var å fjerne innholdet i førstepost og topic. Menmen, hvis man slår ned sykepleiere som prøver å hjelpe sin døende søster, så fortjener man fengsel ja. (vanskelig å konkludere med hva situasjonen var for noe, når posten er fjernet) Hvor mange ganger må han si at han er fornøyd med diskusjonen og nå vil avslutte den? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 At han vil avslutte diskusjonen har INGEN VERDENS TING med det å fjerne hovedpoenget i tråden. Men fant posten hans i den første tråden han laget som ble stengt, så daså. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 At han vil avslutte diskusjonen har INGEN VERDENS TING med det å fjerne hovedpoenget i tråden. Men fant posten hans i den første tråden han laget som ble stengt, så daså. Så nå kan du lage klappekake eller sølekake? Beklager, har faktisk mistet både den lille plastbøtta og plastspaden min. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 At han vil avslutte diskusjonen har INGEN VERDENS TING med det å fjerne hovedpoenget i tråden. Men fant posten hans i den første tråden han laget som ble stengt, så daså. Så nå kan du lage klappekake eller sølekake? Beklager, har faktisk mistet både den lille plastbøtta og plastspaden min. Hm, ja, det var en morsom replikk. Eller vet ikke hva du mente å være med det der jeg. Seriøs, morsom, trist, glad. Bare rapporter tråden og få den stengt, som det skal gjøres. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Før denne tråden stenges vil jeg få gi litt feedback til trådstarter. Du startet som en teit løve, men landet som det du egentlig er, og det er et reflekterende individ. Ikke en liten vei å gå etter min mening. Du fortjener derfor min respekt. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 PencilCase, du er sikkert et seriøst og oppegående individ, men jeg greier bare ikke å ta innleggene dine seriøst, pga bildet ditt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 PencilCase, du er sikkert et seriøst og oppegående individ, men jeg greier bare ikke å ta innleggene dine seriøst, pga bildet ditt. Duality of man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg