Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Han bør kanskje holde seg i Østfold i overskuelig fremtid. Kan bli riktig så travelt for kroppen hvis han tok seg en ferie til eks. Egypt. Jeg har ikke NOE i mot folk som OPPFØRER seg BRA mot meg!. Har ikke noe i mot utleninger eller "fremmedspråklige" som andre vil at jeg skal kalle de her!. Du roper veldig høyt nå! Kan det være at du er vel lettantennelig? Husk på at du vet faktisk ikke hva de sa for noe, eller hvem de eventuelt rettet oppmerksomheten mot. Hvis du var passe gira på forhånd så kan det jo være at du har følt dette, og reagert på den følelsen av å bli ledd av. Hvis det stemmer så kan du ha tatt veldig feil. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Han bør kanskje holde seg i Østfold i overskuelig fremtid. Kan bli riktig så travelt for kroppen hvis han tok seg en ferie til eks. Egypt. Jeg har ikke NOE i mot folk som OPPFØRER seg BRA mot meg!. Har ikke noe i mot utleninger eller "fremmedspråklige" som andre vil at jeg skal kalle de her!. Du roper veldig høyt nå! Kan det være at du er vel lettantennelig? Husk på at du vet faktisk ikke hva de sa for noe, eller hvem de eventuelt rettet oppmerksomheten mot. Hvis du var passe gira på forhånd så kan det jo være at du har følt dette, og reagert på den følelsen av å bli ledd av. Hvis det stemmer så kan du ha tatt veldig feil. Men hvis du har lest i tråden så vil du fortstå at jeg delvis vet hva de sa og det var ingen andre der en meg og brodern så hvem andre kan det være? usynlige monstre? På veien ut fra sykehuset sitter det to sotskaller/svartinger/pakkier, kall de hva du vill! Der slutta jeg og lese. Hvorfor i FAEN er det relevant å nevne hudfargen til personene?? Hva om de hadde vært hvite og snakka norsk? Hadde det vært så jævlig annerledes? Hvordan vet du engang hva de snakka om? hadde de vært vite hadde jeg skrevet: To jævla norske folk.. haha.. Men det der var bare rasseri utbrudd!. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Må si at trådstarter virker litt aggresiv av seg til tider. Men, have no fear... Løsningen er her. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Så lenge du ikke skjønner språket så forholder du deg til det nonverbale språket, og det er ingen presis måte å skille mellom snørr og bart. Du må faktisk forholde deg til begge delene. Både det saklige og det skjulte. Siden du slett ikke kjenner noen av dem så burde du i det tilfellet forholdt deg til det som blir sagt, og ikke det du tror blir sagt. Du har tross alt utøvet vold uannsett hvor gode grunner du mener at du hadde. Og hvis du i tillegg ikke var i mental likevekt har du enda dårligere styring på resultatet. I verste fall kunne du skadet et menneske alvorlig. Ville være trist for deg hvis du nå satt inne grunnet å ha gitt et sotrør litt oppdragelse. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Må si at trådstarter virker litt aggresiv av seg til tider. Men, have no fear... Løsningen er her. Joda.. saken er vel ikke at jeg er voldlig.. er vel eneste gangen jeg har slått med vilje. men gaping kan det bli litt av hvis det er noen som iriterer meg.. Skal ikke være den siste til å inrømme det!. Men at jeg trenger noen rehablitering er bare tull. men bare slutt å snakk piss så slipper jeg å bli sinna. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 men bare slutt å snakk piss så slipper jeg å bli sinna.Wow... Jeg må si du VIRKELIG klarer å sett ting i perspektiv. Jeg fastholder min påstand og bruker det sitatet til å bevise min sak. Det er nøyaktig den samme unnskyldningen konemishandlere bruker. "Hadde hun bare hatt middagen klar når jeg kom jeg så hadde jeg ikke blitt sinna og slått henne! Det er hennes egen skyld!" Nei skjerp deg gutt! Du burde være klar nok i hodet til å se at slik barnehagementalitet ikke fungerer i det virkelige liv. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Må si at trådstarter virker litt aggresiv av seg til tider. Men, have no fear... Løsningen er her. Joda.. saken er vel ikke at jeg er voldlig.. er vel eneste gangen jeg har slått med vilje. men gaping kan det bli litt av hvis det er noen som iriterer meg.. Skal ikke være den siste til å inrømme det!. Men at jeg trenger noen rehablitering er bare tull. men bare slutt å snakk piss så slipper jeg å bli sinna. Poenget er at det er ingen som GJØR deg sint. Det er du selv som gjør deg sint. Hvis du føler for å bebreide noen så kan jeg strekke meg til denne: Jeg gjør meg selv rasende, men du var til søkkendes god hjelp. Så er ansvaret fordelt litt mere riktig etter min mening. Så kan vi gjerne snakke litt om hvem som både har ansvaret og kontrollen med dine følelser. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 men bare slutt å snakk piss så slipper jeg å bli sinna.Wow... Jeg må si du VIRKELIG klarer å sett ting i perspektiv. Jeg fastholder min påstand og bruker det sitatet til å bevise min sak. Det er nøyaktig den samme unnskyldningen konemishandlere bruker. "Hadde hun bare hatt middagen klar når jeg kom jeg så hadde jeg ikke blitt sinna og slått henne! Det er hennes egen skyld!" Nei skjerp deg gutt! Du burde være klar nok i hodet til å se at slik barnehagementalitet ikke fungerer i det virkelige liv. Barnehagementalitiet? Dette var jo et engangstilfellet? men hva er vitsen med å dra inn vold rehablitering å sånn i denne saken? Trenger ikke det jeg. har ikke noe problem med vold og jeg liker det egentli ikke. men i enkelte tilfeller er det folk som fortjener det. Syns det er du som skal skjærpe deg!.. drar inn ting som ikke har noe med saken inn her å.. Stikk heller fra denne saken og la hver å komenter. Jeg tar egentli full egen skyld i denne saken og dere trenger ikke påengtere dette mer nå.. Jeg angrer på at saken gikk sånn. men det gjorde den. kan ikke gjøre noe med det nå. Virker som flere av dere her inne trenger noen extra timer i førsteklasse for å lære seg og lese!. For det klarer dere tydligvis ikke. OG ja, jeg mener DU snakker piss når du drar inn sånne saker som vold rehab.. Også en ting. du må prøve å sette deg i mitt ståsted. Hadde du vært der hadde du reagert på en hel annen måte!. Håper jeg faenma ikke hører noe mer fra deg nå. For du er jo bare helt ################################ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Så så da. Trenger ikke bli sinna. Det er bare internet. Og greit du har kanskje ikke et voldsproblem (enda) siden dette var første gangen. Men du har HELT tydelig et agresjonsproblem. Og jeg HAR vært i tilnærmet samme situasjon. Flere ganger. Uten å ty til vold. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Må si at trådstarter virker litt aggresiv av seg til tider. Men, have no fear... Løsningen er her. Joda.. saken er vel ikke at jeg er voldlig.. er vel eneste gangen jeg har slått med vilje. men gaping kan det bli litt av hvis det er noen som iriterer meg.. Skal ikke være den siste til å inrømme det!. Men at jeg trenger noen rehablitering er bare tull. men bare slutt å snakk piss så slipper jeg å bli sinna. Poenget er at det er ingen som GJØR deg sint. Det er du selv som gjør deg sint. Hvis du føler for å bebreide noen så kan jeg strekke meg til denne: Jeg gjør meg selv rasende, men du var til søkkendes god hjelp. Så er ansvaret fordelt litt mere riktig etter min mening. Så kan vi gjerne snakke litt om hvem som både har ansvaret og kontrollen med dine følelser. Jeg skjønner helt hva du mener. jeg vet at det er meg selv som gjør meg sint i slike tilfeller. de var til veldig god hjelp ja.. hehe.. skjønner den helt fult ut jeg.. og det har jeg gjort i mange år. Alle de slåsskampene jeg kunne vært i men har sagt: det her gidder jeg ikke, det er tåpelig. sånn er jeg og kommer alltid til å være. men i dette tilfellet så rente det over for meg. da skulle det ikke mer en at legen sa at jeg så doven ut så ble jeg sinna. Men jeg er egentli ikke sånn. jeg har aldri blitt sånn og har ikke tenkt å bli sånn som slår ned folk med engang. det bare rente over og jeg vet at ikke det er noen unskyldning!. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 men i enkelte tilfeller er det folk som fortjener det. Hvis det er ok å utøve vold på like syltynt grunnlag som du selv gjorde så tror jeg vi hadde fått et snodig samfunn. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Så så da. Trenger ikke bli sinna. Det er bare internet. Og greit du har kanskje ikke et voldsproblem (enda) siden dette var første gangen. Men du har HELT tydelig et agresjonsproblem. Og jeg HAR vært i tilnærmet samme situasjon. Flere ganger. Uten å ty til vold. Men en ting til. erre no rart i jeg har blitt sånn? Er det no rart jeg har fått agresjon i meg? En dritafull far som står å skyter med hagle i taket når han er full.. og han var konstant full!. en mor som drev men narkotika??? Jeg synes ikke det jeg i hvertfall. og jeg har vært hos mange psykologer pågrunn av dette helt fra jeg var liten. Men jeg har ALDRI vært i slosskamp. aldri vært i problemer.. hadde de beste karakterne på skolen tross at jeg hadde det sånn hjemme. Jeg har ikke noen store problemer med agresjon. men jeg kan fint innrømme at det skal faenma ikke mye til så har noen iritert meg!. Men men.. men i enkelte tilfeller er det folk som fortjener det. Hvis det er ok å utøve vold på like syltynt grunnlag som du selv gjorde så tror jeg vi hadde fått et snodig samfunn. Så hadde vi fått en snodig samfunn? Er det ikke ett snodig samfunn da? Syns det jeg i hvertfall. Men ja, i enkelte tilfeller har folk godt av en midt på tryne. JA, JEG mener det. Sorry for at jeg gjør det men det gjør jeg, og vil alltid gjøre det!. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Må si at trådstarter virker litt aggresiv av seg til tider. Men, have no fear... Løsningen er her. Joda.. saken er vel ikke at jeg er voldlig.. er vel eneste gangen jeg har slått med vilje. men gaping kan det bli litt av hvis det er noen som iriterer meg.. Skal ikke være den siste til å inrømme det!. Men at jeg trenger noen rehablitering er bare tull. men bare slutt å snakk piss så slipper jeg å bli sinna. Poenget er at det er ingen som GJØR deg sint. Det er du selv som gjør deg sint. Hvis du føler for å bebreide noen så kan jeg strekke meg til denne: Jeg gjør meg selv rasende, men du var til søkkendes god hjelp. Så er ansvaret fordelt litt mere riktig etter min mening. Så kan vi gjerne snakke litt om hvem som både har ansvaret og kontrollen med dine følelser. Jeg skjønner helt hva du mener. jeg vet at det er meg selv som gjør meg sint i slike tilfeller. de var til veldig god hjelp ja.. hehe.. skjønner den helt fult ut jeg.. og det har jeg gjort i mange år. Alle de slåsskampene jeg kunne vært i men har sagt: det her gidder jeg ikke, det er tåpelig. sånn er jeg og kommer alltid til å være. men i dette tilfellet så rente det over for meg. da skulle det ikke mer en at legen sa at jeg så doven ut så ble jeg sinna. Men jeg er egentli ikke sånn. jeg har aldri blitt sånn og har ikke tenkt å bli sånn som slår ned folk med engang. det bare rente over og jeg vet at ikke det er noen unskyldning!. Tusen takk for at du tok poenget mitt, og det uten at vi gjorde oss mere sinte eller var til søkkendes god hjelp for hverandre i så måte! Slik mener jeg er en bedre måte å agere på når man ikke forstår hverandre. Håper det var like lærerikt for deg som det var for meg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Men en ting til. erre no rart i jeg har blitt sånn? Er det no rart jeg har fått agresjon i meg? En dritafull far som står å skyter med hagle i taket når han er full.. og han var konstant full!. en mor som drev men narkotika??? Jeg synes ikke det jeg i hvertfall. og jeg har vært hos mange psykologer pågrunn av dette helt fra jeg var liten. Men jeg har ALDRI vært i slosskamp. aldri vært i problemer.. hadde de beste karakterne på skolen tross at jeg hadde det sånn hjemme. Jeg har ikke noen store problemer med agresjon. men jeg kan fint innrømme at det skal faenma ikke mye til så har noen iritert meg!. Men men.. Har du tenkt på hva disse jævlene av noen sothuer har gått igjennom? For alt du vet så har de hatt en mye verre oppvekst enn deg. Skulle en dårlig barndom være unnskyldning til å slå ned folk så hadde alle som f.eks. kom fra krigsherjede land hatt "get-out-of-jail-free"-kort. Selv så hadde jeg kunne gjort hva faen jeg ville. Men det er en grunn til at verden ikke er sånn. Det hadde blitt kaos! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Så hadde vi fått en snodig samfunn? Er det ikke ett snodig samfunn da? Syns det jeg i hvertfall. Men ja, i enkelte tilfeller har folk godt av en midt på tryne. JA, JEG mener det. Sorry for at jeg gjør det men det gjør jeg, og vil alltid gjøre det!. Fordelen med oss mennesker er at vi har evnen til å vurdere og velge den mest hensiktsmessige løsningen. Hvis du mener at vold er akseptabelt så får det bli din oppfatning. Jeg akter ikke nå slenge ut en haug med dokumentasjon på at det er feil fordi min oppfatning er at det er en selvfølge. Vær forsiktig med å si at du aldri kommer til å endre deg. Du er tross alt ganske ung og man lærer så lenge man lever. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Men en ting til. erre no rart i jeg har blitt sånn? Er det no rart jeg har fått agresjon i meg? En dritafull far som står å skyter med hagle i taket når han er full.. og han var konstant full!. en mor som drev men narkotika??? Jeg synes ikke det jeg i hvertfall. og jeg har vært hos mange psykologer pågrunn av dette helt fra jeg var liten. Men jeg har ALDRI vært i slosskamp. aldri vært i problemer.. hadde de beste karakterne på skolen tross at jeg hadde det sånn hjemme. Jeg har ikke noen store problemer med agresjon. men jeg kan fint innrømme at det skal faenma ikke mye til så har noen iritert meg!. Men men.. Har du tenkt på hva disse jævlene av noen sothuer har gått igjennom? For alt du vet så har de hatt en mye verre oppvekst enn deg. Skulle en dårlig barndom være unnskyldning til å slå ned folk så hadde alle som f.eks. kom fra krigsherjede land hatt "get-out-of-jail-free"-kort. Selv så hadde jeg kunne gjort hva faen jeg ville. Men det er en grunn til at verden ikke er sånn. Det hadde blitt kaos! Nå tror jeg du missforsto meg igjen gett.. mente ikke på at jeg hadde noen rett til det pga barndommen min jeg.. svart e på problemet mitt ang agresjon!.. Som du absolitt påenterte. og det hadde ikke noe med dette tilfellet her om dagen på sykehuset. Og du.. jeg kjenner sikkert 100 irakere. gamle som unge. de har ikke hatt det vondt de. sier de. men de ville ikke være der fordi det var fare for at det kunne skje slike fæle ting med dem. kjenner du mange irakere foresten som du har pratet med personlig så ville du fortstått meg!. Så ikke dra inn det med vondhet fra landa å sånn. greit. de hakke levd nå hippe,luksus life men det har ikke jeg heller. MEN DETTE HADDE INGEN TING MED DENNE SAKEN Å GJØRE FOLKENS. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Så hadde vi fått en snodig samfunn? Er det ikke ett snodig samfunn da? Syns det jeg i hvertfall. Men ja, i enkelte tilfeller har folk godt av en midt på tryne. JA, JEG mener det. Sorry for at jeg gjør det men det gjør jeg, og vil alltid gjøre det!. Fordelen med oss mennesker er at vi har evnen til å vurdere og velge den mest hensiktsmessige løsningen. Hvis du mener at vold er akseptabelt så får det bli din oppfatning. Jeg akter ikke nå slenge ut en haug med dokumentasjon på at det er feil fordi min oppfatning er at det er en selvfølge. Vær forsiktig med å si at du aldri kommer til å endre deg. Du er tross alt ganske ung og man lærer så lenge man lever. I enkelte tilfeller mener jeg at det er det mest hensiktsmessige ja. Men langt fra i alltid.. veldig sjeldent faktisk.. og jeg pleier jo ikke å gjennomføre det selv om jeg mener det . hehe.. Tråden er rapportert til stenging. da jeg anser meg som ferdig med denne saken. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Bare litt til nå så har du fått steamet av deg og er klar for en konstruktiv debatt igjen. Moro, ikke sant! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Unødvendig etter ditt syn kanskje. Dessutan var eg gravalvorleg i min kommentar. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ærligtalt da. Veldig unødvendig. Hadde bare ignorert dem om jeg var deg. Noe sånt er ikke verdt å komme i trøbbel for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg