theboss22 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Denne saken er "løst" Endret 17. april 2008 av theboss22 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Måten du reagerte på var heller tåpelig. At du i det hele tatt klarte å synke så lavt er ganske kjipt for din del. Det er ikke bare du som opplever å å bli snakka om, eller pekt på, det finnes nok av de drittsekkene. Hadde jeg vært deg hadde jeg ignorert de og i hvert fall ikke latt de påvirke dagen min. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Måten du reagerte på var heller tåpelig. At du i det hele tatt klarte å synke så lavt er ganske kjipt for din del. Det er ikke bare du som opplever å å bli snakka om, eller pekt på, det finnes nok av de drittsekkene. Hadde jeg vært deg hadde jeg ignorert de og i hvert fall ikke latt de påvirke dagen min. Etter 2 tøffe døgn inni ett gammalt sykehus så var ikke det så lett skal jeg si deg. går å tenker på at søstra mi kunne død for noen timer siden og har ikke sovet på 2 døgn osv. Da lar man ting påvirke seg. Jeg fikk rett å slett nok. Men jeg gir meg ikke på den!, han burde ikke ledd meg opp i ansiktet. det hadde han ingen rett til og da tok jeg sjangsen og pelja tell han. Satser bare på at dette ikke fører til anmeldelse av meg i dag pga alt ble filmet for jeg så 2 videokamerar... Takk for din mening Endret 16. april 2008 av theboss22 Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg skulle av og til ønske at jeg hadde reagert mer sånn som deg. Jeg syntes ikke det var galt av deg i det hele tatt, og syntes det er forkastelige at en tredjeperson som ikke har vært der skal dømme deg for det. Viser de såpass lite respekt at de latterliggjør deg med å peke og le så fortjener de faen meg en på trynet. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 De fikk som fortjent, enig med han over. Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg vil anbefale deg å melde deg for politiet etter dette da kan du kanskje få den straffen du fortjener. Du hadde ingen grunn til å slå de ned , du sier jo selv at du ikke aner hva de snakket om eller hva de ledde av. Slike som deg bør få behandling/rehabilitering på en psykiatrisk klinikk. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg tror de to mennene stod og sa noe som "Oioi! Se på han derre som kommer der! Han ser heeeelt mæd ut! Sikkert en ustabil type! Vi burde følge litt med han, han kommer sikkert til å klikke i vinkel på noe sykehuspersonell! Kanskje vi blir nødt til å ringe Politiet." Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Det skremmer meg at folk reagerer så sterkt på at noen peker og ler at de mener det er OK å reagere med vold. Å slå andre mennesker, uansett årsak og omstendigheter er ALDRI akseptabelt. Og den som slår først, har ALLTID tapt. Den som tar det godt humør og ikke lar seg bry av at andre peker og ler, er en vinner. Endret 16. april 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Mitt syn på saken blir nok slik: hvis det du skrev stemmer, så ville jeg nok ikke ha vært fullt så aggressiv i starten, om de lo av meg høylytt uten å legge skjul på det, så ville jeg først ha gått bort og spurt dem høflig hva det gjaldt, om jeg ble ignorert og dem pratet et helt annen språk og fortsatte å le og jeg var da bom sikker på at det var faktisk meg dem lo av, så ville jeg sannsynligvis knust trynet på begge to før dem rakk å reise seg engang. Svart, hvit eller gul, samme faen, i den situasjon du var i med litt depresjon og bekymringen rundt søstra, så er det forsvarlig av deg å ha reagert på den måten der. De to som ikke klarte å vise litt høflighet mot ukjente mennesker, fikk som fortjent, fordi tankegangen de satt med var noe lignende: "Haha! Se på den horeungen der a! La oss peke og le av hvor dum han ser ut! For hva kommer han til å gjøre oss lizzm?! Haha!" ... Må legge til at jeg er imot vold, og jeg ville aldri slått først i en situasjon, jeg finner som regel heller en løsning/kompromiss hvis mulig. MEN her må vi ta i betrakning OMSTENDIGHETER han var under, når du ikke har sovet på dager, har vært konstant stresset, bekymret, deprimert og så skjer noe slikt, da kan jeg love dere at man ville ha reagert ANNERLEDES enn om det var en "helt vanlig dag". Endret 16. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) ...Svart, hvit eller gul, samme faen, i den situasjon du var i med litt depresjon og bekymringen rundt søstra, så er det forsvarlig av deg å ha reagert på den måten der. ... Så du mener at siden trådstarter hadde en litt dårlig dag, så gir dette ham rett til å gå til fysisk angrep på to helt ukjente mennesker? Etter min mening er ikke vold akseptabelt i noen som helst sammenheng! Som Sviks sier: Den som slår først har alltid tapt. Edit: Reaksjonen er forståelig, men langt fra forsvarlig.. Endret 16. april 2008 av Melkekartong Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Jeg er 100% enig i at den som slår først har alltid tapt. Les mitt redigerte innlegg ovenfor. Jeg sier ikke at det han gjorde var den beste løsningen på problemet, men jeg holder fast ved at det er FORSVARLIG under omstendighetene han var i. Endret 16. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Mitt syn på saken blir nok slik: hvis det du skrev stemmer, så ville jeg nok ikke ha vært fullt så aggressiv i starten, om de lo av meg høylytt uten å legge skjul på det, så ville jeg først ha gått bort og spurt dem høflig hva det gjaldt, om jeg ble ignorert og dem pratet et helt annen språk og fortsatte å le og jeg var da bom sikker på at det var faktisk meg dem lo av, så ville jeg sannsynligvis knust trynet på begge to før dem rakk å reise seg engang Netop dette jeg gjorde først. jeg gikk bort og spurte hva de lo av. De bare titta dumt på meg som om de var tomme i låkken og så begynnte han andre å le igjen. Titta på meg og lo og lo og lo. da fikk jeg nok. Takk for støten Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Du overreagerte. Selv om søstra di lider og bla bla bla så har du fortsatt ikke rett til å la det gå ut over to tilfeldige mongobarn. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Jeg vil anbefale deg å melde deg for politiet etter dette da kan du kanskje få den straffen du fortjener. Du hadde ingen grunn til å slå de ned , du sier jo selv at du ikke aner hva de snakket om eller hva de ledde av. Slike som deg bør få behandling/rehabilitering på en psykiatrisk klinikk. hahaha.. Dummeste jeg har hørts hitils. Hvorfor bør jeg få rehablitering? Fordi jeg slo ned noen som gjorde syykt narr av meg? OG PÅ ET SYKEHUS I tillegg.. ER DET IKKE DER MAN MINST BØR HA RESPEKT? Så tror det er deg som trenger en liten oppkviker og litt vett i hue.. så DU hadde latt deg bare bli "mobba, trakasert" du da? Sånn som deg tenkte jeg faktisk før. men nå: NEI. jeg er drittlei av å bli tråkka på av hvite,svarte,gule osv... Hvorfor skal vi tåle sånt no her i verden? Man bør ha såpass respekt her i verden så man ikke går rundt og ler av folk!.. i hvertfall ikke opp i trynet når jeg sto 20 cm fra han etterpå.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Tror vi bare må konkludere med at vi og LOVEN er uenig med deg, theboss22 Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Du overreagerte. Selv om søstra di lider og bla bla bla så har du fortsatt ikke rett til å la det gå ut over to tilfeldige mongobarn. Har aldri sagt at jeg har rett til det pga søstra mi har jeg vell? men jeg ble nok extra påvirka av dette. Men som sagt, der har jeg retten på min side. de lo av meg helt oppi trynet.. de var voksne nok til å skjønne at sånt gjør man ikke. det kan faktisk ødelegge folk sin psyke.. Så nå gjør det nok aldri det igjen. Så slepper andre folk å se ned i gulvet å tenke. Faen, hvorfor ler de av meg? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er dette forumet stappa full av Dr. Phil wannabees? Det er enkelt å si "det var fryktig galt gjort av deg", "du overreagerte", "den som slår først har alltid tapt" osv. Jeg skulle likt å se alle dere i nøyaktig samme posisjon som han og så deres reaksjon. Det er lett å sitte på rævva hjemme hvor man får tenkt gjennom ekstra godt og tatt en vurdering, men når du selv står der og det koker i hodet ditt og så KLIKKER det for deg (for det kan skje alle) så blir alt som heter 'moralsk korrekt' bare smeltet bort. Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Tror vi bare må konkludere med at vi og LOVEN er uenig med deg, theboss22 Snakka akuratt med en advokat om dette hvis politiet kom eventuelt.. de har ikke noe på meg fordi kamerane fikk med at de lo og provoserte meg å!. Jeg kan jo ikke si jeg skada de. en knust nese og litt blod. det er vel ingenting bortifra det jeg ville gjøre med dem. Drittunger er det. Men er vist noen som er uenige med meg her ja.. Men loven kan ikke være uenig med meg! Er dette forumet stappa full av Dr. Phil wannabees? Det er enkelt å si "det var fryktig galt gjort av deg", "du overreagerte", "den som slår først har alltid tapt" osv. Jeg skulle likt å se alle dere i nøyaktig samme posisjon som han og så deres reaksjon. Det er lett å sitte på rævva hjemme hvor man får tenkt gjennom ekstra godt og tatt en vurdering, men når du selv står der og det koker i hodet ditt og så KLIKKER det for deg (for det kan skje alle) så blir alt som heter 'moralsk korrekt' bare smeltet bort. Signerer den! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er dette forumet stappa full av Dr. Phil wannabees? Det er enkelt å si "det var fryktig galt gjort av deg", "du overreagerte", "den som slår først har alltid tapt" osv. Jeg skulle likt å se alle dere i nøyaktig samme posisjon som han og så deres reaksjon. Det er lett å sitte på rævva hjemme hvor man får tenkt gjennom ekstra godt og tatt en vurdering, men når du selv står der og det koker i hodet ditt og så KLIKKER det for deg (for det kan skje alle) så blir alt som heter 'moralsk korrekt' bare smeltet bort. Jepp. Har overagert og klikket til tider selv jeg. Det betyr ikke at jeg ikke ser at det var galt av meg. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg synes at måten trådstarter reagerer på er helt forståelig. Han sier at for litt siden hadde livet til søsteren stått på spill, og han hadde heller ikke sovet på to døgn, som mest sannsynligvis var fyllt med alle slags følelser. Det var og veldig dårlig gjort at de to utlendingene å bare plutselig peke og le av han. Og det var i tillegg på et sykehus. Det er en plass man bør passe på hva man sier og hvordan man oppfører seg. Det er veldig respektløst og hånende uansett hvor man er uansett. Anyway, det du gjorde er forståelig men ikke rett. Det var stygt gjort av de to, men det er uansett du (og broren din) som er lengst ute i vannet. Det med at trådstarter rehabilitering og behandling på psykiatrisk institutt er bare bullshit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg