Gormos Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hei! Jeg har et problem med at pcen min plutselig bare slår seg av. Det skjer spesielt når jeg ser film på nettet, ganske irriterende... Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det kan være så mangt. Mulig maskinen belastes av å spille av film, overopphetes og skrur seg av. Skjer det umiddelbart? Er dette en bærbar pc? Hva slags operativsystem? Skjer det uansett type film? www.vg.no? www.youtube.com? Windows MediaPlayer vs Flash film. Hva om du laster ned en film. Skjer det da? Lenke til kommentar
Gormos Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Ja, det skjer umiddelbart, det er en stasjonær pc med XP home. Det skjer somregel under filmer som kan tilsvares filmer på youtube. Viss jeg laster ned en film og ser den, eller bare ser på en dvd skjer det som oftes ikke noe, men det hender. Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Restartes PC-en eller slår den seg fullstendig av? Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Da bør du sjekke temperaturene dens først og fremst. (At alle vifter går som de skal osv) Endret 16. april 2008 av fenderebest Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Prøv å se om det er noe støv i CPUen, GPUen eller lignende. Lenke til kommentar
forumser Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Det skulle jo ikke skje om alt var normalt, med mindre PCen er gammel(mye rart skjer med gamle pcer ) hvis det fortsetter burde du høre med en pc reperatør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå