C0bra Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 P4 3.06 og XP3000+ er like bra, okei? Så avslutter vi den diskusjonen. De er best på hver sin ting+ det er en smaks sak! Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Skulle du ikke legge deg stronbad? Jo, men du vet, det er ikke så lett og rive seg i fra pc'en vettu :wink: Tiden flyr mens du sløver foran pc'en Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Salig er de treskallede for de synker ikke Lenke til kommentar
cpy Skrevet 4. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2003 Hvem er best, AMD eller Intel? Takker for svar...................... Er det lov å utestenge personer som poster så usreiøst? Eller kanskje bare lukke tråden? Utifra hvordan posten er skrevet så ser man jo at personen ikke virkelig lurer på det, men bare vil starte en tråd av en eller annen grunn... Bare en liten test fra meg om hvor mange som svarer tilbake på så KORT tid. Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Texas Instrument er såklart best Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Det er jo sååååklaaaaart Intel , for AMD er ustabil og varm Jeg bare VEEET innerst inne at dette provoserer sååå mange folk Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Til må er det Intel med Pentium 4 3.06Ghz med HT Er du snål eller?? Barton 3000+ slakter jo 3,06 i de fleste tester, bortsett fra rene tallknuser aplikasjoner! intel kommer seg vel når ting begynner å bruke HT. Men barton er et råskinn. Litt for dyr for min lommebok. Jeg tror du må sette deg ned og lese hvordan HT fungerer. Og 3.06 HT må være en bedre prosessor. Se på benchmarks ,den gir jo 30-40 % bedre ytelse enn andre prosessorer. (Hvor HT blir brukt) Dette er de samme 30-40 prosentene som vi andre som virkelig SMP'er. (og ikke leker med virtuelle prosessorer). Jeg setter en knapp på Intels flaggskip. Eller så er jo Xeon MP en ganske fet prosessor med mye cache. Available speeds: 2GHz, 1.90GHz, 1.60GHz, 1.50GHz, 1.40GHz Chipset: ServerWorks GC-HE OEM custom chip sets Features: Hyper-Threading technology Integrated Three-Level cache architecture Intel® NetBurst™ microarchitecture Rapid Execution Engine Internet Streaming SIMD Extensions 2 (SSE2) Cache Level 1: Execution Trace cache Level 2: 512KB or 256KB Advanced Transfer cache Level 3: 2MB, 1MB or 512KB RAM: Dual Channel DDR I/O Bandwidth: PCI-X, up to 4.8 GB/sec System Bus Frequency: 400 MHz Front Side Bus Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Uten HT er de like gode, med drar P4 i dde prog som støtter det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå