Gå til innhold

Beste Prossessor hittil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal du bruke prosessorkraften til?

Noe er Intel best på, noe annet er Amd best på osv.

Holder en knapp på VIA

Hva han skal bruke prosessor kraften til? Som om den er raskere enn man trenger? Altså driver man å spiller de nyeste spillene, så er det ingenting som heter 'for rask prosessor'!

Lenke til kommentar
Hva skal du bruke prosessorkraften til?

Noe er Intel best på, noe annet er Amd best på osv.

Holder en knapp på VIA

Hva han skal bruke prosessor kraften til? Som om den er raskere enn man trenger? Altså driver man å spiller de nyeste spillene, så er det ingenting som heter 'for rask prosessor'!

Til rendring og konvertering trengs all prosessorkraft som kan fremdrives, der har det noe å si, til spill er grafikkortet mer avgjørende enn cpu.

Lenke til kommentar
Til må er det Intel med Pentium 4 3.06Ghz med HT

Er du snål eller?? Barton 3000+ slakter jo 3,06 i de fleste tester, bortsett fra rene tallknuser aplikasjoner!

intel kommer seg vel når ting begynner å bruke HT. Men barton er et råskinn. Litt for dyr for min lommebok.

-Chief- :woot:

Lenke til kommentar

Jeg tror nok en prosessor er lit bedre enn en annen. Eller kanskje den andre er litt bedre. Uansett har nok en av prosessorene bedre overklokkingspotensiale enn en annen. Hvis ikke den andre har bedre potens da. Men det avhenger kanskje av situasjonen. Eller luftfuktigheten. Eller kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Hva skal du

Til rendring og konvertering trengs all prosessorkraft som kan fremdrives' date=' der har det noe å si, til spill er grafikkortet mer avgjørende enn cpu.[/quote']

noen spill som battlefield krever mye av cpuen, jeg får 5 fps mere om jeg kjøper gf4 og nærmere 50 fps mere om jeg kjøper raskere cpu.

Lenke til kommentar
Hvem er best, AMD eller Intel? :D:D:D

Takker for svar...................... :D:D:D

Er det lov å utestenge personer som poster så usreiøst?

Eller kanskje bare lukke tråden? Utifra hvordan posten er skrevet så ser man jo at personen ikke virkelig lurer på det, men bare vil starte en tråd av en eller annen grunn...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...