cpy Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvem er best, AMD eller Intel? Takker for svar...................... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Endelig en AMD vs Intel-tråd! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 oi, her har vi en orginal og nyskapende tråd, jeg ønsker den lykke til Lenke til kommentar
norway Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Here we go.............Again......... Kan me isje ta opp det temaet igjenn om 1 år ? Finnes sikkert 100 identiske tråder.... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvem er best, AMD eller Intel? Takker for svar...................... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Skulle du ikke legge deg stronbad? Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvem er best, AMD eller Intel? Takker for svar...................... LOL Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Til må er det Intel med Pentium 4 3.06Ghz med HT Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hva skal du bruke prosessorkraften til? Noe er Intel best på, noe annet er Amd best på osv. Holder en knapp på VIA Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Ehh VIA, fro de er jo SÅ raske! Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hva skal du bruke prosessorkraften til?Noe er Intel best på, noe annet er Amd best på osv. Holder en knapp på VIA Hva han skal bruke prosessor kraften til? Som om den er raskere enn man trenger? Altså driver man å spiller de nyeste spillene, så er det ingenting som heter 'for rask prosessor'! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hva skal du bruke prosessorkraften til?Noe er Intel best på, noe annet er Amd best på osv. Holder en knapp på VIA Hva han skal bruke prosessor kraften til? Som om den er raskere enn man trenger? Altså driver man å spiller de nyeste spillene, så er det ingenting som heter 'for rask prosessor'! Til rendring og konvertering trengs all prosessorkraft som kan fremdrives, der har det noe å si, til spill er grafikkortet mer avgjørende enn cpu. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvem er best, AMD eller Intel? Takker for svar...................... 1. P4 3.06 GHz med HT 2. Barton 3000+ Men, snart er den "beste" AMD Opteron Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvem er best, AMD eller Intel? Takker for svar...................... Vel, hjernen er den beste prosessoren! Uansett, avataren din er for stor visst ikke HW folka har bestemt noe annet siden sist jeg var her... Lenke til kommentar
Chief Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Til må er det Intel med Pentium 4 3.06Ghz med HT Er du snål eller?? Barton 3000+ slakter jo 3,06 i de fleste tester, bortsett fra rene tallknuser aplikasjoner! intel kommer seg vel når ting begynner å bruke HT. Men barton er et råskinn. Litt for dyr for min lommebok. -Chief- Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 P4 3.06 og XP3000+ er like bra, okei? Så avslutter vi den diskusjonen. Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg tror nok en prosessor er lit bedre enn en annen. Eller kanskje den andre er litt bedre. Uansett har nok en av prosessorene bedre overklokkingspotensiale enn en annen. Hvis ikke den andre har bedre potens da. Men det avhenger kanskje av situasjonen. Eller luftfuktigheten. Eller kanskje ikke. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hva skal du Til rendring og konvertering trengs all prosessorkraft som kan fremdrives' date=' der har det noe å si, til spill er grafikkortet mer avgjørende enn cpu.[/quote'] noen spill som battlefield krever mye av cpuen, jeg får 5 fps mere om jeg kjøper gf4 og nærmere 50 fps mere om jeg kjøper raskere cpu. Lenke til kommentar
Chief Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 P4 3.06 og XP3000+ er like bra, okei? Så avslutter vi den diskusjonen. Jeg slutter meg til ditt innlegg! Like bra! Da er vi enig! -Chief- Lenke til kommentar
unwill Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvem er best, AMD eller Intel? Takker for svar...................... Er det lov å utestenge personer som poster så usreiøst? Eller kanskje bare lukke tråden? Utifra hvordan posten er skrevet så ser man jo at personen ikke virkelig lurer på det, men bare vil starte en tråd av en eller annen grunn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå