Gå til innhold

16-85mm f/3.5-5.6G ED VR AF-S DX NIKKOR - Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe.

Har bestemt meg for å ikke oppgradere ennå. Holder meg til mitt d80 foreløbig. Har veldig lyst på d300, men kan ikke forsvare prisen til mitt behov...

Skulle jeg derimot bli far om 2-3 år, skal jeg seriøst vurdere en oppgradering av det meste. Men inntil den dagen holder d80 for meg.

Har til og med avbestilt 105mm dc f/2 som jeg ventet på nå.

Lenke til kommentar
Skulle jeg derimot bli far om 2-3 år, skal jeg seriøst vurdere en oppgradering av det meste. Men inntil den dagen holder d80 for meg.

Og da tror du at du får god råd? Nei sørg for å kjøpe utstyr før det kommer unger. Blir ikke råd til det etterpå.

Lenke til kommentar

Og da tror du at du får god råd? Nei sørg for å kjøpe utstyr før det kommer unger. Blir ikke råd til det etterpå.

Noe jeg også fant ut nylig :roll:

Lenke til kommentar
Var ikke misfornøyd med den, men den passer dårlig på D3. Kjempeløft fra 18-70 .

Nå er solgt ja til en her på forumet.

Det var faktisk jeg (Trådstarter) som kjøpte den ;)

Er du fornøyd da? :)

Er kjempefornøyd så langt, objektivet var helt som nytt. Jeg erstattet mitt kitt-objektiv (18-135mm) og ser en stor forbedring her. får skarpere bilder, kjapp autofokus, mye tightere på zoom/fokus ring og ikke minst 16mm er stas.

legger til her at jeg bruker også 70-300 vr linsa til nikon!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...