k-ryeng Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Men jeg er på det stadiet at jeg knipser i jpeg, og når jeg tar bilder smeller jeg av en 300-400 på en tur som er på en time Du får ta en kikk i D3-tråden, så får du snart 1200 bilder på samme tiden ;-) Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Hehe. Har bestemt meg for å ikke oppgradere ennå. Holder meg til mitt d80 foreløbig. Har veldig lyst på d300, men kan ikke forsvare prisen til mitt behov... Skulle jeg derimot bli far om 2-3 år, skal jeg seriøst vurdere en oppgradering av det meste. Men inntil den dagen holder d80 for meg. Har til og med avbestilt 105mm dc f/2 som jeg ventet på nå. Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skulle jeg derimot bli far om 2-3 år, skal jeg seriøst vurdere en oppgradering av det meste. Men inntil den dagen holder d80 for meg. Og da tror du at du får god råd? Nei sørg for å kjøpe utstyr før det kommer unger. Blir ikke råd til det etterpå. Lenke til kommentar
Buzz76 Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Skulle jeg derimot bli far om 2-3 år, skal jeg seriøst vurdere en oppgradering av det meste. Men inntil den dagen holder d80 for meg. Og da tror du at du får god råd? Nei sørg for å kjøpe utstyr før det kommer unger. Blir ikke råd til det etterpå. Noe jeg også fant ut nylig Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Blir et d300 om noen år, når prisene har sunket litt. Er i den situasjonen at jeg ikke kan kjøpe siste nytt, men må vente litt til prisene synker. En dag koster d300 4000 kroner, og da kliner jeg til Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Men da er også D300 temmelig utdatert, og man vil ha noe enda nyere og bedre. Høres kanskje ut som en umulighet, ettersom D300 er så pokkers bra, men det er alltid rom for forbedringer - forbedringer som du vil ha! Lenke til kommentar
ermaxz1000 Skrevet 22. april 2008 Forfatter Del Skrevet 22. april 2008 Var ikke misfornøyd med den, men den passer dårlig på D3. Kjempeløft fra 18-70 .Nå er solgt ja til en her på forumet. Det var faktisk jeg (Trådstarter) som kjøpte den Er du fornøyd da? Er kjempefornøyd så langt, objektivet var helt som nytt. Jeg erstattet mitt kitt-objektiv (18-135mm) og ser en stor forbedring her. får skarpere bilder, kjapp autofokus, mye tightere på zoom/fokus ring og ikke minst 16mm er stas. legger til her at jeg bruker også 70-300 vr linsa til nikon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå