Crossfire Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Haha, jeg fatter ikke hvordan folk kan avfeie at dette kan bli veldig stort. Har ikke nok slike folk blitt latterliggjort år etter år, etter at den ene teknologien etter den andre ble stor allikevel, til at dere kan ta et hint? Alt er mulig. Endret 17. april 2008 av Crossfire Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Strategispill tror jeg ville blitt grenseløst gøy å spille på den måten Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Strategispill tror jeg ville blitt grenseløst gøy å spille på den måten Ja, tenk hvis man kunne spille StarCraft eller noen slike spill i 3D på ett bord. Helt supert! Gleder meg til de gjør noe slikt:) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Håper bare jeg fortsatt er spillinteressert innnen den tid... eller i det minste at jeg har forstanden i behold. Men satser på at det ikke tar sålang tid Endret 18. april 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Når jeg leser enkelte av tankene til folk her gleder jeg meg veldig til de kan bli realitet! Det å spille ett FPS blir like ekte som ekte! Det må jo bli latterlig gøy! Såklart med en form for drakt på deg, slik at når du blir headshotet så merker du det og drakten blir deaktivert helt til respawn tiden er gått ut eller noen på laget reviver deg. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Har sett for meg dette siden jeg gikk i første klasse ^^ Byggesjangeren må jo også være gøy, og ikke altfor avansert. blir moro å manuelt sette husene (slottene?) hvor som helst, i hvilken som helst vinkel, og følge med på de bittesmå menneskene som går rundt på stuebordet Endret 18. april 2008 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå