lunde1987 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Nokon som har eit headset å anbefala.. prisklasse opp til 400 eller 500kr Uten mic og med god bass.. bør kanskje ha ett litt tøft design/look headsettet mitt "checked out" for 10 min si takker for svar Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Koss porta pro, konge headset Lenke til kommentar
MightyMax Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jepp, Koss PortaPro anbefales! Jeg har dem og har generelt vært meget fornøyd med dem (jeg betalte vel rundt 700kr for mine). Det er dog noen småting jeg vil påpeke - de "lekker" mye lyd + jeg syns ikke de kan spille høyt nok (ihverfall ikke når jeg har dem koblet til PCen). MEN, det er min mening! Jeg har nå bestilt meg Sony MDR-V700DJ (1600kr! :o ). Disse har lukket konstruksjon og vil forhåpentligvis kunne spille høyt nok! Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Syns porta pro var litt for dyrt... vill ha noke som e litt billigare... helst lukka kontruksjon Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 (endret) 2 Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Koss ur-40. koster samme som porta pro oxo. eneste grunn til at jeg har porta pro er fordi jeg bruker headset ute oxo. porta pro "småsprenges" lett (begynner å skurre på venstre øre.) Lenke til kommentar
capy Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Koss ur-40. koster samme som porta pro oxo. eneste grunn til at jeg har porta pro er fordi jeg bruker headset ute oxo. porta pro "småsprenges" lett (begynner å skurre på venstre øre.) porta pro har livstids garanti. bare gå inn i en butikk som selger de og si at de er sprengt og at du vil ha nye. skal ikke trenge kvitering. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 porta pro har livstids garanti. bare gå inn i en butikk som selger de og si at de er sprengt og at du vil ha nye. skal ikke trenge kvitering. Selvfølgelig trenger man kvittering! Lenke til kommentar
kamerik Skrevet 4. mars 2003 Del Skrevet 4. mars 2003 Jeg gikk på Akers Mic med mine porta pro. Hadde hverken emabalasje eller kvitering. De var sprengt på begge sider og hadde brudd i ledningen på begge sider og ved minijack utgangen. Gikk to uker så fikk jeg et reparert par tilbake. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå