dominus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 har en dv2510 (c2d 1,5gz, pm965m brikkesett med ich8m). maskinen kommer med vista home prem som standard. kjøpte en stor 7200rpm disk for å få litt fart på boksen. xp er ett greit valg tenkte jeg og satte i gang.. trøbbel maskinen får blåskjerm der hvor disken detekteres. jeg har prøvd med floppydrivere både til ich7,8 og 9 uten å få annet enn blåskjerm. det er bare den samme meldingen om at bios ikke er acpi kompatibel. noen som har en løsning? Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Du må vel boote en linux liveCD eller lignende og wipe hele harddisken tror jeg. Vista er laget for å ikke kunne nedgraderes, bortsett fra OEM Vista Business og Ultimate. Lenke til kommentar
dominus Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 god ide.. kanskje jeg skal prøve det... Lenke til kommentar
dominus Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 det hjalp ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå