Gå til innhold

Spilkontroller til PC?

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en spillkontroller jeg kan bruke til å spille med på PC. Jeg spiller mye CoD4, men jeg suger rett og slett med tastaturet og musa. Det er ikke så kjekt å plutselig møte noen, for så å måtte ta blikket ned for skjermen og tenkte "hvor pokkers er knive-knappen?!", da jeg selvsagt er død i løpet av 0.5 sekund. Jeg ser etter en PS2/PS3-kontroller, helst, men kan også ha noe annet som ligner.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech Chillstream skal visst også ha fått mye skryt... har selv holdt den i hånden og kan ikke si annet enn at den satt der :p

EDIT: Hadde også problemer med "V" knappen til knivstikkinga, men da anbefaler jeg å kjøpe heller en bedre mus med flere knapper på! det hjalp meg ihvertfall vedlig mye!! bare et enkelt "tapp" på en museknapp med tommelen funker storartet :D

Bruker en Logitech VX Revolution!! Kan anbefales!

Endret av Core2Duo_Dude
Lenke til kommentar
Xbox 360 kontrollen kan ikke anbefales nok! Den sitter ordentlig i hånda, er solid bygd opp og er generelt veldig deilig å spille med! :)

Jeg har både Xbox 360 og PS3, og foretrekker PS3, da jeg føler den er mer komfortabel, pluss at det er den jeg er vant til å spille CoD4 på (På PS3, såklart. Har CoD4 til både PC og PS3 :p).

Skal uansett bestille en av tingene dere foreslo! Så sier jeg ifra når jeg får det om det er noen problemer...

Lenke til kommentar

Var nettopp i posten, hvor jeg fant noe jeg bestilte for et par dager siden. Link: http://www.modnet.no/product_info.php?cpat...p;view=prodinfo . Men når jeg åpner CoD4 så funker den ikke. Hadde nesten ikke forventa at den skulle funke. Når jeg går på Kontrollpanel -> Spillkontroller, så funker den helt fint. Jeg kan bevege joysticken, og trykke på knapper, og den lyser og alt det der. Noen som vet hva problemet er?

Lenke til kommentar

Joda, jeg har gjort det der... OG når jeg går på kontrollpanel -> spillkontrollere -> dobbeltklikk på PLASYTATION®3 Controller, så kan jeg bevege på det lill plusstegnet, og hver gang jeg trykker inn en av knappene lyser en av sirklene markert med tall på. Men når jeg kommer ingame, når jeg virkelig spiller CoD4, ossen aktiverer jeg shaiten?

Lenke til kommentar

Et alternativ er å bruke Pinnacle Game Profiler http://www.softpedia.com/get/System/System...-Profiler.shtml eller et lignende program. Det lar deg emulere tastatur og mus med en gamepad, så du kan bruke en gamepad i stort sett hva det skal være av spill. I teorien kan du spille Commanded Keen med gamepad om du vil. ;) Har ikke testet det selv da jeg ikke bruker gamepad til andre spill en Tomb Raider, Need For Speed og BioShock (som alle støtter gamepad direkte), men har hørt mye positivt om det. :)

Edit: Reparerte linken.

Endret av thecrow77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...