MBarne Skrevet 28. april 2008 Forfatter Del Skrevet 28. april 2008 Du har mekanisk innsprøytning, i ditt tilfelle KEIII-Jetronic.Foreslår att du finner et verksted som har utstyr for å feilsøke på mek innsp, dessverre er det ikke mange av de. Om jeg skulle tippe på feil i ditt tilfelle vil jeg gå for bensintrykkregulatoren. Linken til joka gir ett vist overblikk av den mekaniske innsp virkemåte (tidlig k-jet) Har funnet ut at jeg ikke er alene om dette problemet på disse bilene dessverre! Kan være så utrolig mye. Er dessverre ganske mange mekanikere der ute som sliter med disse bilene. Skal se litt mer på problemet og høre litt rundt før jeg selger den som delebil Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 31. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2008 Da var problemet funnet! tror delen het spelthus eller noe sånn... Det er delvis ordnet, det vil si at bilen er fin nå, men vil en eller annen gang ryke igjen så må bytta før eller senere. Må få tak i brukt for kosta viss 12 000,- nytt! Det skal visst være en brent ventil også. Noen som vet hvor mye det koster å få reparert eller bytta en brent ventil? Gleder meg til å hente den igjen etter så mange måneder Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Forspranget ligger i teknikken.. Du skal få et jævlig godt tips! Selg bilen.... Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 2. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2008 Forspranget ligger i teknikken.. Var det ironi eller..? Den skal selges! Viss han som kjøper den hiver den på en naf test, vil de klare å finne ut at det er en brent ventil? De er ikke selv sikre der jeg leverte den inn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå