O_K Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Jeg ringer en del til utlandet (Finland) og har hatt litt problemer med å finne ett abonement som er billig på utenladnspriser. Det er dårlig med oversikt over det, så jeg har endt opp med å klikke meg litt rundt. Det beste jeg har funnet er vel Tele2 Snakkis / Hero. Hero virker litt bortkastet fordi jeg ikke skal ha ny telefon, men jeg tror kaskje det blir billigst uansett. Jeg snakker veldig lite innenlands i Norge... Har prøvd å se på litt andre abbonementer, men ingen har greid å matche 1.99 til finsk mobil... Noen her som vet om noen pristester, eller om abonementer som "tar sikte" på å være billige på utenlandssamtaler. Endret 16. april 2008 av O_K Lenke til kommentar
thevoice Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Med Dialnow.com ringer du for 37,9 øre til finsk mobil + din vanlige norgestakst. Du setter inn penger på Dialnow-kontoen, ringer et vanlig norsk nummer - og deretter taster du nummeret til den finske mobilen. Belastningen er derfor delt i to, men prisen er vanskelig å slå for samtaler til utenlandske mobiler. Lenke til kommentar
Roab Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Lebara er vel 99 øre minuttet til utlandet?=) Lenke til kommentar
Gripne Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Både Lebara og Chess er ganske rimelige Priser Lebara fra Norge til Finland: Fasttelefon: 0,79 Mobil: 2,99 Priser Chess fra Norge til Finland Fasttelefon: 0,75 Mobil: 2,85 Ser ut som Chess stikker av med en knepen seier...? Lenke til kommentar
Roab Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 https://netcom.no/priser/utland/mobiltilutland.html? http://telenormobil.no/kundeservice/priser...?countryCode=SF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå