-iL- Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Synes det er ultratungvindt å gå inn med PS3 knappen for å slå av kontrollene. Er det noen mulighet for auto avslåing, slik det er på XBOX360 kontrollerene? Slik det er nå, så blir alltid mine kontrollere utladet, da jeg glemmer og slå de av. Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Jeg tror faktisk ikke at det finnes en slik funksjon til PS sine kontroller. Jeg har selv ikke undersøkt, men hvis de ikke slår seg av når de ikke er i aktivitet på en stund, så er det vel rimelig å anta at de ikke slår seg av automatisk vil jeg tro. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 har leita etter denne funksjonen selv, men det er nok inen løsning på dette enda. men det kommer vell Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Det fantes en slik funksjon en gang, og den funket faktisk. Men etter senere FWupgrades så ser det ut som om funksjonen har detti ut igjen...? Savner det forøvrig jeg også! Lenke til kommentar
praystation Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Fungerer fortsatt hos meg, selv om det virker som tilfeldigheter NÅR den gjør det. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Fungerer fortsatt hos meg, selv om det virker som tilfeldigheter NÅR den gjør det. Og hvordan gjør du det? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sitter å venter til den skrur seg av.. i alle fall slik det var hos meg.. ikke noe jeg satt på i noen instillinger eller noe.. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sitter å venter til den skrur seg av.. i alle fall slik det var hos meg.. ikke noe jeg satt på i noen instillinger eller noe.. Som i tomt for batteri? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvis man har en nål e.l. i nærheten kan man slå av stikka ved å trykke på knappen i det lille hullet på baksiden av stikka, men det er vel kanskje også "ultratungvint"... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Hvis man har en nål e.l. i nærheten kan man slå av stikka ved å trykke på knappen i det lille hullet på baksiden av stikka, men det er vel kanskje også "ultratungvint"... Da er det lettere å trykke på PS-knappen å skru den av... Endret 16. april 2008 av qweac Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Ja, kanskje sånn rent energimessig regnet. Men har du nålen for hand, går det nok fortere. (Ikke det at jeg bruker denne metoden) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Synes det er ultratungvindt å gå inn med PS3 knappen for å slå av kontrollene. Er det noen mulighet for auto avslåing, slik det er på XBOX360 kontrollerene?Slik det er nå, så blir alltid mine kontrollere utladet, da jeg glemmer og slå de av. Åja...omg så tungvindt,orker du virkelig å slå maskinen PÅ? Lenke til kommentar
praystation Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Og hvordan gjør du det? Den slår seg av selv etter en stund. Ingen instillinger, kom visst med en tidligere firmwareoppdatering. Men det virker som tilfeldig om den gjør det eller ikke. Skulle ha vært en instilling en plass hvor man kunne justert hvor langt tid det skal gå før den slår seg av. Nå kan det gjerne gå over en time før det skjer. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Og hvordan gjør du det? Den slår seg av selv etter en stund. Ingen instillinger, kom visst med en tidligere firmwareoppdatering. Men det virker som tilfeldig om den gjør det eller ikke. Skulle ha vært en instilling en plass hvor man kunne justert hvor langt tid det skal gå før den slår seg av. Nå kan det gjerne gå over en time før det skjer. Det skjer ALDRI hos meg, det har heller aldri skjedd. Lenke til kommentar
mhm. Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Og hvordan gjør du det? Den slår seg av selv etter en stund. Ingen instillinger, kom visst med en tidligere firmwareoppdatering. Men det virker som tilfeldig om den gjør det eller ikke. Skulle ha vært en instilling en plass hvor man kunne justert hvor langt tid det skal gå før den slår seg av. Nå kan det gjerne gå over en time før det skjer. Det skjer ALDRI hos meg, det har heller aldri skjedd. Har jeg aldri hørt om heller.... Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Sitter å venter til den skrur seg av.. i alle fall slik det var hos meg.. ikke noe jeg satt på i noen instillinger eller noe.. Som i tomt for batteri? Luring! Neida.. er som Praystation sier her.. Uregelmessig som f**n, men du kan stille klokka etter'e... om du har ei j***la upresis klokke som bare viser dato.. (drevet bort av tazte priv) Lenke til kommentar
arokh Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er det virkelig ingen som har fått med seg at kontrollene slår seg av når man slår av PS3? Har vært slik siden en av de første firmware-oppdateringene. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er det virkelig ingen som har fått med seg at kontrollene slår seg av når man slår av PS3? Har vært slik siden en av de første firmware-oppdateringene. finnes mange grunner til å ha ps3 på når ein ikkje bruker kontrollen, video, musikk, spill nedlasting, folding home.. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Godt poeng... Litt merkelig det ikke er en timer man kan sett i system settings eller noe slikt. Lenke til kommentar
dioX Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Er det virkelig ingen som har fått med seg at kontrollene slår seg av når man slår av PS3? Har vært slik siden en av de første firmware-oppdateringene. men nå har ikke jeg slått konsollen av siden jeg fikk den da.. det burde vert en sånn funksjon. er fortsatt mye som mangler på systemet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå