baquero Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Jeg har prøvd en (uorginal) firmwareoppgradering til overnevnte DVD-ROM, uten at det synes å virke. Telleren i PowerDVD går likevel ned når jeg prøver å skifte sone. Filen jeg brukte het: dvd116rpc1.zip. Er det noen som har gjort dette før, eller vet noe mer om det? Lenke til kommentar
arnter Skrevet 5. august 2001 Del Skrevet 5. august 2001 Er 116 tray modell?(du vet skuffe til å legge cd'en/DVD'en på når du skal sette den inn i spilleren)? Hva er forskjellen mellom 116 og 115 da? Skiftet firmvare i min 16/40x slot in model (105) er ikke helt sikker på det der med rpc1 og 2, men sjekk: The FirmWare Page 7thZone.com's firmware's for pioneer RPN's side med alle firmware-filene og noen tekstdukumenter om firmwares og hvordan oppdatere Lenke til kommentar
baquero Skrevet 5. august 2001 Forfatter Del Skrevet 5. august 2001 Det er tray utgaven. Jeg vet ikke hva som er forskjellen på 115 og 116, men 116 er i alle fall den som selges nå. Det sto en del om at spilleren må stå som secondary master for at oppgraderingen skullle virke, så jeg satt den på det og selve oppgraderingen så ut til å forløpe feilfritt. Skal se på linkene dine, takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå