Gå til innhold

Returnere gamle tv, og kjøpe ny, men hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Hei

kjøpte meg en philips 32" hos expert for rundt 4 uker siden, men har ikke akkurat vært fornøyd med tven, det er dårlig bilde på både digital tv, analog og dvd + spilling..

så jeg har tenkt og legge til et par tusenlapper, OM jeg nå får penger tilbake av expert, noe jeg kommer til og kreve.. eller ja..

planer om rundt 9000 maks, så om noen kan komme med forslag her, hadde det vært supert!

Tven skal brukes til film/digital tv titting... ikke så mye spilling, har også lurt på plasma/lcd, så er ikke helt sikker!

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=91120 denne har jeg sett på, og den har jo fått 6.. så burde være en bra tv!

Men ja, noen som har peiling på hvor "greie" expert er på bytte, eller pengene igjen? jeg var der jo imellom den "30 dagers retur fristen" men da ble jeg bare sent hjem igjen og de sa tven var helt fin... noe den slett ikke er^^ så kom hjerne med noe OT om erfaringer med expert

Endret av lunnr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eh, Expert har vel ikke 30 dagers retur. Elkjøp har dette som en ren service til kunden, og en butikk er absolutt ikke pålagt å foreta noe bytte bare fordi den ikke sto til dine forventninger. Saken er selvsagt en annen hvis varen har en mangel, og det kan den jo ha hvis selger f.eks har gitt feilaktige opplysninger.

Så spørsmålet er om det er noe galt med tven, annet enn at du synes den er dårlig, eller om selger har gitt feilaktige opplysninger, hvis ikke noe er tilfelle kan du bare håpe på goodwill fra Expert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...