Gå til innhold

Diskusjon rundt de nye laptopmodellene til Lenovo

Orjanp

Anbefalte innlegg

Ja, hadde mistanke om at det er P9500 som er problemet. Får bare håpe at man venter på noe godt, slik at man ikke venter forgjeves.

PS. Er forøvrig på nett igjen med min T30. Fikk låne en gammel strømadapter på Universitetet. En ny uorginal er samtidig bestilt.

Ørjan...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bestilte meg nettopp en N500;

- Intel® Pentium® Dual Core T3200 2.00GHz, 667MHz, 1MBL2, 35W)

- 4GB (2x2)

- 320 GB

- DVD±RW DL

- Mobile Intel GMA 4500M (GL40)

- 15.4" WXGA glossy Camera

- 10/100Mb Ethernet

- Intel 5100 AGN (1x2)

- Bluetooth

- 6 cell

- Express Card + 4-1 Media Card

- Vista Home Premium

- 1 year warranty carry in (81521550)

Men har i grunn aldri vært borti disse Lenovo-modellene. Er de virkelig så bra som folk skal ha det til?

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man kjapt bytter mellom grafikkort med T500 i Vista? Er det mulig å konfigurere slik at man automatisk benytter det interne kortet i batterimodus og ATi-kortet når en er koblet til strøm?

Fungerer ikke venstreklikk på det store batteri-ikonet på taskbaren? Er på jobb nå, men mener å huske at det var et switchable graphics-valg der.

Automatisk bytte vet jeg ikke om er mulig.

Lenke til kommentar
Fungerer ikke venstreklikk på det store batteri-ikonet på taskbaren? Er på jobb nå, men mener å huske at det var et switchable graphics-valg der.

Se der ja, den funksjonen var jaggu godt gjemt... Smart funksjon, men den ville kanskje være enda smartere om en slapp å måtte høyreklikke nedi der hver gang en svitsjer over til batteri.

Uansett, takk for hjelpen!

Lenke til kommentar

NM51RMN? Ja, da blir det spennende å se hva du får i posten. Jeg sendte mail til Papyrus i går for å høre hvorfor de har fjernet modellen fra sitt sortiment. Da fikk jeg i svar at "den kan bestilles". I så måte lover det jo godt for deg.

Regner med en liten review av den når du har fått den? :)

Lenke til kommentar

Stemmer, det er modell NM51RMN. P9500 er prosessoren den kommer med.

Den kan rett og slett tenkes at ingen av nettbutikkene tar inn toppmodellene fordi de ikke vil bli sittende med dem på lager, og at bl.a. NM51RMN dermed har vært tilgjengelig en stund via bestilling. Hvis dette medfører riktighet er butikkenes system for å vise lagerstatus og bestillingstatus svakt, da det misleder kunden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...