¤¤Nero¤¤ Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg trenger hjelp til å finne ut hvordan man gør ps2 sonefri!! Man får kjøpt en cd som skal gjøre susen, men jeg har også hørt at man kan trykke inn en slags kode.. Er d noen som vet hva jeg skal gjøre??? Lenke til kommentar
Ratatosk Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Kjøp RegionX fra Datel. Har aldri hørt om noen kode man kan trykke inn for å gjøre PS2 regionfri. Lenke til kommentar
FireNacho Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hvis det er noen kode å trykke inn tror jeg det bare gjelder de første versjonene av PS2, altså de som ble gitt ut i Japan Lenke til kommentar
Kimahri Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Du kan også kjøpe Action Replay V2 , da kan du jukse og spille av fra sone 1,2,3,4,5 og 6 Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 du kan kjøpe den nye DMS3 modchippen, den gjør ps2 en din sonefri og fjerner macrovision, den lar deg også spille av homebrew som du lagrer på minnekortet Lenke til kommentar
scirocco Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 noen som vet om det finnes en dings du kan putte i usb porten for å kunne spille backup spill, uten å måtte bruke "hot-swap" metoden? Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 så det finnes ikke sonefrie PS2'er altså? husker det var en fyr på "TV2 hjelper deg" som klaga på en PS2 han hadde kjøpt, fordi han hadde kjøpt den som sonefri mens den ikke var det... nå var dette fra etter hvert meget beryktede MultimediaImport da, så jeg vet ikke, jeg... Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Ps2 kan gjøres sonefri med booteplate(dvd-regionx m flere) eller ved å montere den nye DMS3 chippen se her:http://www.playstationshop.no Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 hmm, en sonefri PS2 kan ikke spille av NTSC-spill, sant? vet det er et dumt spm, men det er tidli på morgenen... Lenke til kommentar
tjuddi Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 å joda kan spille av både spill og dvd i ntsc, det er ntsc konsoller som ikke kan spille av pal! grunnet annen"framerate buffer lenght" bestill på http://www.playstationshop.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå