MrxXx79 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har kjørt gratisversjonen av denne en god stund nå, og la merke til at nedlastingen av update i går tok lengre tid enn vanlig, skjønner nå hvorfor Synes dette gjør en like god jobb som AVG, Kaspersky og andre (Merk: I vanlig bruk, aka. jeg har ikke fått noe virus (blokkert) med noen av disse programmene), og bruker omtrentlig like lite ressurser. Man får en enkel reklamepopup for fullversjon hver gang programmet laster ned nye definisjonsfiler, dette ser jeg ikke på som noe problem i det hele tatt. Popupvinduet stjeler ikke fokus, og kan lukkes med en gang... fungerer egentlig som en liten påminnelse om at din antivirus er blitt oppdatert, lever så gjerne med dette mot å ha gratis og godt program. må testes på den stasjonære dette da;) kjører Eset Nod32 antivirus på bærbar, å er fornøyd med det der, men det støtter ikke 64bit vista.. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 kjører Eset Nod32 antivirus på bærbar, å er fornøyd med det der, men det støtter ikke 64bit vista.. Det er du sikker på..? Lenke til kommentar
PerUlv2 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Nod32 støtter Vista X64 uten problemer, bare last ned riktig versjon ;-) Lenke til kommentar
cc Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Speak of the devil, browsa rundt på en amatørisk webside i går (som antakelig har blitt cracked), og plutselig sa Avira fra at her var det virus på ferde. Fikk en popup med valg om hva jeg ønsket gjøre, valgte "Deny access" og så var den saken biff. Kjekt Lenke til kommentar
stavros Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 må testes på den stasjonære dette da;) kjører Eset Nod32 antivirus på bærbar, å er fornøyd med det der, men det støtter ikke 64bit vista.. Visst støtter NOD32 64bit vista http://www.eset.com/download/home-64bit.php Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Tror jeg må teste Avira igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå