rvenes Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Uh... Noken som har oppdatert på ein Lenovo N100 her? Kor lenge står den med "vent litt" etter rebooten? Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 (endret) Har lastet ned og installert. Nå booter ikke pcen opp lenger... Den står med svart skjerm, og helt øverst til venstre er det en liten horisontal strek som blinker.... Thats it. Help anyone? Endret 17. april 2008 av torkaa Lenke til kommentar
etoel Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Har lastet ned og installert. Nå booter ikke pcen opp lenger...Den står med svart skjerm, og helt øverst til venstre er det en liten horisontal strek som blinker.... Thats it. Help anyone? boot fra DVD - repair Lenke til kommentar
pxK Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Har lastet ned sp1 for vista home premium 64bit, så langt har jeg hatt ingen problemer. Installasjonen tok ikke så all verdens lang tid heller. Reboot/starte opp maskinen går mye fortere nå og kopiering av filer går også mye fortere. alt i alt er jeg fornøyd nok. Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 boot fra DVD - repair Fant ut dette etterhvert. ^^ Men takk likevel. Lenke til kommentar
farballa Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Installerte, merket ingen forskjell fra det jeg alt hadde i Vista. Eneste forskjellen er at nå går vifta på laptopen konstant.... Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Installerte, merket ingen forskjell fra det jeg alt hadde i Vista. Eneste forskjellen er at nå går vifta på laptopen konstant.... Store forbedringer når det gjelder filoverføring og sletting og oppvåkning fra hvile. Oppstarten går også greiere. Men du har rett når det gjelder vifta på laptoppen (jeg trodde det først var vårværet som slo til). Den går oftere, på samme måten som da vista var nytt, men så kom det en patch som rettet det. Får håpe det snart kommer en tilsvarende patch. Endret 18. april 2008 av Gaervern Lenke til kommentar
bark76 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg la inn SP1 manuelt i går, og har egentlig ikke merket annen forskjell enn at PC-en virker generelt LITT raskere, særlig i oppstarten. Det jeg derimot sliter med nå er følgende: 1. Vista krever å reaktiveres, men når jeg gjør dette får jeg opp en feilkode. Web-løsningen fungerer ikke, da får jeg også feilkode. 2. Enhetsbehandling fungerer ikke. Jeg får opp vinduet, men det er tomt. Jeg har lest på nettet at SP1 gjør at Vista må reaktiveres. Er det flere som opplever samme problem? Man får ikke spørsmål før om 3 dager visstnok, men kan sjekke dette ved å gå inn på kontrollpanelet. Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 hmmm etter å ha innstallert sp1 har ledig hd-plass gått fra 6,5 Gb til 3 Gb, tar virkelig sp1 så mye plass ? Lenke til kommentar
FXDC Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Noen som har innstallert SP1 med audigy 2 ZS lydkort ? Fungerer fint om man leser hva MS sier . Avinnstaler Creative driver , innstaler SP1 via Win Update . Når dette er gjort kan man reinnstalere creative sin driver. Endret 18. april 2008 av erikoi Lenke til kommentar
pxK Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg la inn SP1 manuelt i går, og har egentlig ikke merket annen forskjell enn at PC-en virker generelt LITT raskere, særlig i oppstarten. Det jeg derimot sliter med nå er følgende: 1. Vista krever å reaktiveres, men når jeg gjør dette får jeg opp en feilkode. Web-løsningen fungerer ikke, da får jeg også feilkode. 2. Enhetsbehandling fungerer ikke. Jeg får opp vinduet, men det er tomt. Jeg har lest på nettet at SP1 gjør at Vista må reaktiveres. Er det flere som opplever samme problem? Man får ikke spørsmål før om 3 dager visstnok, men kan sjekke dette ved å gå inn på kontrollpanelet. Lastet ned på windowns update og trengte ikke å reaktivere vista. Men kan hende har noe med manuel installering av sp1 å gjøre. Lenke til kommentar
bark76 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg la inn SP1 manuelt i går, og har egentlig ikke merket annen forskjell enn at PC-en virker generelt LITT raskere, særlig i oppstarten. Det jeg derimot sliter med nå er følgende: 1. Vista krever å reaktiveres, men når jeg gjør dette får jeg opp en feilkode. Web-løsningen fungerer ikke, da får jeg også feilkode. 2. Enhetsbehandling fungerer ikke. Jeg får opp vinduet, men det er tomt. Jeg har lest på nettet at SP1 gjør at Vista må reaktiveres. Er det flere som opplever samme problem? Man får ikke spørsmål før om 3 dager visstnok, men kan sjekke dette ved å gå inn på kontrollpanelet. Lastet ned på windowns update og trengte ikke å reaktivere vista. Men kan hende har noe med manuel installering av sp1 å gjøre. Hmmm... Er den tilgjengelig på Windows Update ennå da? Jeg har Windows Ultimate 32. Fant den ikke i går. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 hmmm etter å ha innstallert sp1 har ledig hd-plass gått fra 6,5 Gb til 3 Gb, tar virkelig sp1 så mye plass ? SP1 tar litt plass ja, ca. 700-800 mb. Du kan gjøre SP1 permantent på din maskin for å frigjøre litt diskplass. Åpne kjør-boksen, og skriv inn Vsp1cln.exe. Det programmet gjør SP1 permanent. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Uffda, ikke helt heldig den uttalelsen der i PR-sammenheng. Microsoft-sjef Steve Ballmer erkjenner at Vista fortsatt er et uferdig OS som fortsatt er under utvikling. Lenke til kommentar
Gaervern Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Uffda, ikke helt heldig den uttalelsen der i PR-sammenheng. Microsoft-sjef Steve Ballmer erkjenner at Vista fortsatt er et uferdig OS som fortsatt er under utvikling. I motsetning til hvilket OS da? Ferdig utviklet betyr ferdig. Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Bruker SP1 nå og må innrømme at jeg ikke merker noe som helst forskjell. . Men den er der og skader meg ikke. Lenke til kommentar
magneman Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hvordan har det seg at min oppdatering bare er på 66,9mb? Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 pga du har mange av de nødvendige partene lastet ned allerede. . jeg lastet ned fra nettet og da er hele fila 500 eller no. bruker man windows update er den mye mindre . Derfor Lenke til kommentar
magneman Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Ah, ok. Nå håper jeg skjermkortproblemene blir fikset ihvertfall. Endret 18. april 2008 av magneman Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Noen som har prøvd å oppdatere med autopatcher? Får ikke installert på vanlig måte, får feilmelding om at SP1 er installert allerede. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå