ford4fun Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hei! Jeg sliter bigtime nå.. Skal gifte meg til høsten, men aner ikke hva jeg skal kjøpe som morgengave.... Samboeren min er ekstremt slu, og utspekulert (positivt) og finner på så mye kreativt og sånn som passer meg 100%.... Noen som har noe forslag til hva jeg kan kjøpe?? Smykker er jo en bankers, men det kan man liksom kjøpe ellers også.. Jeg vet ikke hva som er vanlig sum kostnadsmessig å legge seg på heller... Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Du kan ikke kjøre smykker sammen med noe personlig som du ahr lagt endel tid i. Feks lage fotoalbum av tiden deres sammen fem til nå om du har mye bilder? Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Du kan ikke kjøre smykker sammen med noe personlig som du ahr lagt endel tid i. Feks lage fotoalbum av tiden deres sammen fem til nå om du har mye bilder? Støtter den ideen med fotoalbum. Noe personlig som du har tatt vare på som hun vil sette pris på eventuelt. Endret 16. april 2008 av Erasus Lenke til kommentar
ford4fun Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 Du kan ikke kjøre smykker sammen med noe personlig som du ahr lagt endel tid i. Feks lage fotoalbum av tiden deres sammen fem til nå om du har mye bilder? Støtter den ideen med fotoalbum. Noe personlig som du har tatt vare på som hun vil sette pris på eventuelt. god ide, er glad i å ta bilder, (ikke dyktig men..) hehe.. må sette tankene litt i sving.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå