KjellV Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Lurer på om det er mulig å koble harddisker til en Promise Raid kontroller (sitter på et MSI K7T266 Pro2-RU) og kjøre de som normalt og ikke i raid. Lenke til kommentar
Voffsen Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 jepp det går bra. Har gjort det samme selv Lenke til kommentar
boff Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Tregs det i så fall spesielle konfigurasjoner/instillinger i bios for å fo dette til å funke? Går det viss raid-kontrolleren er deaktiveret? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jeg har nettopp satt i en raidkontroller og ny harddisk. Installerte bare driverne til kontrolleren og så var disken klar Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Hmm eg har nå to disker og to cd/dvd spillere på maskinen min, Mener dere at eg kan installere to disker til på raid kontrolleren uten å kjøre raid oppsett og det skal funke fint? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Joda, det funker nok skal du se Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Dritt kult! da trenger eg ikke å kjøpe ny kontroller for en disk eg skal ha. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Jo det vil fungere...jeg har gjort det Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Guddi. Da venter jeg i spenning på at komplett skal bli ferdig med hovedkortet (sendt det i retur pga. defekte usb-porter) så skal jeg prøve. Bare til å installere driverne i windows? Må man aktivere kontrolleren i BIOS (tar dette som en selvfølge men er jo ikke sikkert:)). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå