Gotos Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Hvordan legger jeg inn bildet mitt slik at det passer i rammene på templates'ene? Vet hvordan jeg roterer og resizer, men ikke hvordan jeg til bildet i templaten ( eller under ). Når jeg prøver så blir det på en måte 2 prosjekter som blir uavhengie av hverandre. Har aldri drevet med PS før. Tusen takk for all hjelp Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Det er eit par ulike måtar å få eit bilete over i eit anna dokument: - Bruk flytteverktøyet (move tool, hurtigtast V). Arranger vindauga slik at du ser begge, og dra frå det eine til det andre. - Merk alt (Ctrl + A), kopier (Ctrl + C), lim inn (Ctrl + V). - Høgreklikk på laget du skal flytte og velg Duplicate layer. Ved destination vel du det andre biletet. - Med malen open, velg File --> Place, og finn fila du skal ha inn. Når du har gjort det kan du rotere og skalere med free transform. Den malen, er den ei PSD-fil? Er det nokre lagmasker, ligg innhaldet i dei to rammene på lag for seg sjølv? For i so fall er vel poenget at du skal erstatte dei laga med bileta dine. (Om du er usikker på svara, last opp PSD-fila (den må i so fall leggjast i ei ZIP-fil), eller eit skjermskot av Photoshop med den open.) Endret 16. april 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Gotos Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 Hei tusen takk for svar Ja det er en PSD fil (ganske stor) med flere layers i. Hvordan er det jeg går frem da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Finn laga som innheld det inni rammene, og erstatt dei med dine bilete. Er lettare å seie meir nøyaktig om eg kunne sett sjølve PSD-fila. Går det an å laste den ned ein stad? Eller kan du laste den opp til forumet? Lenke til kommentar
Gotos Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 tror jeg fikk til å laste opp nå. http://cid-6612dcb976779118.skydrive.live....ffentlig/01.PSD Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 OK, tenkte kanskje det var slik. Det er to måtar du kan gjere det på: Legg inn dei to bileta du skal ha, som forklart over. Dei vil havne øverst i lista av lag. Dra det eine nedover i lista, slik at det havner rett over det andre laget som heiter Your image here. Slett begge laga som Your image here. Høgreklikk på kvart av laga med bileta dine, og velg Create clipping mask. [*] Høgreklikk på det øvste laget, som heiter Your image here, og velg Convert to Smart object. Høgreklikk ein gong til, og velg Replace contents. Finn fila med biletet du vil ha inn der. Gjenta med det andre laget. Den siste metoden vil berre fungere med versjon CS2 og nyare av Photoshop. Fordelen med den er at det veldig enkelt å bytte ut bileta. Lenke til kommentar
Gotos Skrevet 17. april 2008 Forfatter Del Skrevet 17. april 2008 damn tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå