Gjest medlem-82119 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Er en stund siden jeg sjekket isp`er og hvilket utstyr de bruker. Skal bytte isp nå og har sett litt på nettet. Noen å anbefale? Har sett på tele2, er de bra? Ngt var før beryktet for dårlig service, er de bra nå? Ble også litt skuffet over å se at mye rart utstyr ble brukt til modem og routere. Tele2 bruker noe de kaller Tilgin Vood 453w, er det noe bra? Er mest glad i speedtouch og linksys, men vil også ha noe som isp støtter og gir support på. Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har telenor her... De bruker SpeedTouch... Og er megen greie på support... Lenke til kommentar
eeerlend Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Er en stund siden jeg sjekket isp`er og hvilket utstyr de bruker.Skal bytte isp nå og har sett litt på nettet. Noen å anbefale? Har sett på tele2, er de bra? Ngt var før beryktet for dårlig service, er de bra nå? Ble også litt skuffet over å se at mye rart utstyr ble brukt til modem og routere. Tele2 bruker noe de kaller Tilgin Vood 453w, er det noe bra? Er mest glad i speedtouch og linksys, men vil også ha noe som isp støtter og gir support på. Ngt er bra nå. De har tatt skikkelig tak i supportdelen og er mitt førstevalg. Aldri hatt problemer (hatt de i ett år). De har også raske linjer til en rimelig pris. Uansett isp er stabilitet noe som dessverre har mer med lengde til sentralen, tykkelse på kabel i bakken etc. enn leverandør. Lengden kan du få oppgitt av isp når du bestiller. Bør ikke være for mange kilometer:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå