Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Okay, her er historien kort fortalt. Bor i Oslo men sykt langt unna bysentral (ca 4 km) så teletråd firmaene klarer maks 2Mbit. Jeg gikk derfor over til GET i nov 2007. Gammelt Janco stjernenett. Når jeg fikk boksen fra GET funka ingenting. Tekniker kom etter 10 dager å herja utenfor huset og voilá! 10Mbit! Men nettet var ustabilt samt veldig varierende hastihet. Ny tekniker kom etter nye 10 dager, mere styr utenfor huset. Etter besøket ble det stabilt i ca. 3 uker, men nedlastings hastigheten varierte fortsatt fra 3Mbit til 10Mbit. Så gikk greiene ned (midt i romjula) og ble borte i 4 dager. Kom gradvis tilbake. Ustabilt igjen både mht oppetid og fart. Ny tekniker i starten av Jan 08. Ble litt bedre, men fortsatt borte i kortere perioder (10min til 3-4 timer ca annenhver dag) og stadig varierende nadlastingshastighet. Så kom ny tekniker i slutten av mars 08. Når jeg kom hjem etter at denne krabaten hadde holdt på var alt dødt. Ringte GET igjen og ny tekniker kom etter nye 10 dager (ingen forbindelse under perioden) og fikk ting opp igjen. Siden 4 April har alt vært ok. Både fart og stabilitet. GET har alltid vært hyggelige på telefonen, tilbakeringing har alltid virket. Hva syns folket her jeg bør kreve av kompensasjon ? (forutsatt at ikke flere problemer oppstår) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Jeg synes det hadde vært rimelig å få kompensasjon / betalingsfri for perioden nov - 4. april. Internett som er borte halve tiden burde man slippe å betale for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå