visionFez Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 jeg har win98 og winxp på maskin min, hvordan kan jeg kjøre win98 i et vindu i XP? jeg trenger det pga noen drivere som ikke finnes til winxp.... Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 2. mars 2003 Del Skrevet 2. mars 2003 Visst du skal kjøre et annet OS i et vindu inne i et OS, så trenger du VMWare. Dette er ikke et gratis program. Du finner det på www.vmware.com. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 dette gåkke nei.. dvs jeg er sikrere på at det finnes en enklere løsning enn den som førstemann foreslo.. Forklar litt om akkurat hvilke drivere du skal installere og litt om det så kanskje vi kan hjelpe deg.. Lenke til kommentar
visionFez Skrevet 3. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2003 Anir aladdin tv - jeg postet en post om det tidligere i forumet.... det er ivertfall ingen andre som mener at det er mulig å finne drivere til dette tv kortet..... finnes bare win98 drivere..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå