Bruker-158599 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Pcen min er treg etter noen års bruk. Hvordan forbedrer jeg ytelsen? Endret 30. juli 2010 av riskake90 Lenke til kommentar
fenderebest Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Se her Datamaskiner som fryser kan skyldes mange ting men på multiprosessorsystemer skyldes det som oftest Deadlocks. Dette kan man feilsøke med Deadlock-detecion aktivert på aktuelle drivere i Driver Verifier. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Kan anbefale på det sterkeste å defragementere maskinen din. Dette er el strengt tattt noe som burde gjøres en gang i måneden eller så. (kommer veldig ann på bruken) Kan ha en del å si på ytelsen. Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Tar en logg og,så ser vi hvordan det ser ut. Last ned HijackThis legg i egen mappe på skrivebordet. Start programmet og velg "Trykk scan og save log" . Loggfilen kopierer du og limer inn i posten din. Helst med skjult tekst [1skjul] logg her [1/skjul] fjern 1 for skjult tekst. Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 jeg har søkt litt å den virker bedre nå fant en side(takk for hjelpen) hvis noe av det fortsetter så skal jeg si i fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå