hjhr Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Har kjøpt en rød og svart CPI GTR. Lurer på hvilke hjelmer som er best og billigst. Hvilken hjelm får man mest for penge? Må vere en hjelm som passer til en scooter PS: Her er bilde av scooteren: http://www.cpi-motor.com.tw/images/gtr.jpg Lenke til kommentar
Kihysu Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Har ett godt tips til deg... Ikke kjøp en billig hjelm, siden det kan være forskjellen mellom liv og død. Du burde i hvertfall IKKE kjøpe en i plast. Se etter den billigste glassfiberhjelmen du kan finne. Her er ett godt firma for hjelmer, ARAI. [Klikk her] [Klikk Her] Men hvis du absolutt vil, kan jeg poste noen billig hjelmer her da [Klikk Her] [Klikk Her] Endret 16. april 2008 av Kihysu Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Har kjøpt en rød og svart CPI GTR. Lurer på hvilke hjelmer som er best og billigst. Hvilken hjelm får man mest for penge? Må vere en hjelm som passer til en scooter PS: Her er bilde av scooteren: http://www.cpi-motor.com.tw/images/gtr.jpg Kjøp ikke bare den billigste hjelmen du finner! du må kjøpe den hjelmen som passer ditt hode best, det kan bety forskjell på liv og død. selv endte jeg opp med en hjelm for 4000 pga at den satt perfekt på hodet mitt! Lenke til kommentar
hjhr Skrevet 16. april 2008 Forfatter Del Skrevet 16. april 2008 (endret) Ville gjerne bestillt fra nettet, men det kan jo bli litt vanskelig siden jeg ikke vet hvilken størrelse jeg skal velge og hvilken type...Hadde vært fint å vite hvor jeg kunne sett nå disse hjelmene i butikker og så bestillt over nett:) Noen som vet om noen butikker i Oslo området hvor de selger gode hjelmer som også kan kjøpes via nett? (PS: Bor i Asker) Endret 16. april 2008 av hjhr Lenke til kommentar
Kihysu Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 Vet ikke helt om MC butikker i Asker/Oslo området ettersom jeg bor veldig langt derfra Men en god ting er å dra til butikker å prøve hjelmer. Ikke kjøp noe du ikke passer, ikke sant? En viktig regel er at når du har på deg hjelmen, skal du klare å stikke fingeren inn mellom hjelmen og hodet. Lenke til kommentar
hjhr Skrevet 19. april 2008 Forfatter Del Skrevet 19. april 2008 Har sett på Nitro hjelmene. De er ikke så dyre... Er det gode hjelmer? Noen andre merker som er kjent for å lage gode hjelmer? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 20. april 2008 Del Skrevet 20. april 2008 Jeg foreslår at du tar deg en tur til en eller anne MC-butikk og ser hva som passer deg best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå