Gå til innhold

parametere mellom WebForms

Anbefalte innlegg

Heisan folkens

Bruker VS2005 med C#

Jeg har laget en MasterPage og noen WebForms som bruker denne masterpagen. Jeg har derfor også noen knapper etc. som lar meg fyre igang disse web formene.

I en av WEB Formene så vil jeg vise artikkler fra et gitt SQL SELECT statement. Med litt hjelp fra dere tidligere har jeg kommet frem til en kombinasjon av REPEATER og Response.Write etc. Utfordringen er å sende parametere til denne WEB FOrmen slik at jeg kan styre, på bakgrunn av knappen som er trykket på, hvilke artikkler jeg skal vise frem.

All info er som vanlig mottatt med stor glede..

Ole

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg liker bedre QueryString fordi da kan "resultatsiden" bookmarkes. Link sendes på mail, etc...

Man har også control.PostBackUrl og Page.PreviousPage for å sende parametere mellom sider. Med denne måten har du tilgang til alle kontrollene på "forrige side".

OT: irc?

Lenke til kommentar

OT: Hakke kikka på den serveren på lenge. Sant og si er jeg nesten aldri hjemme lenger. Er 10 timer i sandefjord hver dag og har vært det siden desember i fjor. Tror IRC server softwaren har slitta å virke av en eller annen grunn for serveren er oppe og går og engen endringer i IP etc. Får vel se på det til helga.....

Ole

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...