Gå til innhold

Hvor mye får jeg for min XBOX 360?

odri1

Anbefalte innlegg

vurderer å selge min 360

Premium-pakken

med ekstra trådløs håndkontroll

4 spill: GTA IV (forhåndsbestilt), PES 08, Skate, Fifa world cup 06

vet at den finnes flere slike tråder, men haster litt hvis jeg skal selge den, håper det går greit

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vurderer å selge min 360

Premium-pakken

vet at den finnes flere slike tråder, men haster litt hvis jeg skal selge den, håper det går greit

Hvorfor i all verden vil du selge den,nå som gta 4 er rett rundt hjørnet?Bare lurer..

Lenke til kommentar
vurderer å selge min 360

Premium-pakken

Hvorfor i all verden vil du selge den,nå som gta 4 er rett rundt hjørnet?Bare lurer..

som sagt, vurderer. Har litt lyst på Playstation 3, mye pga Gran turismo 5 og kan jo få GTa4 til det og.

men lurer egentlig kun på hvilken pris jeg kan forvente å få for dette?

Lenke til kommentar
vurderer å selge min 360

Premium-pakken

som sagt, vurderer. Har litt lyst på Playstation 3, mye pga Gran turismo 5 og kan jo få GTa4 til det og.

men lurer egentlig kun på hvilken pris jeg kan forvente å få for dette?

Rundt 3-3500kr..er litt vanskelig å si siden det er så billig for nye konsoller disse dager

Lenke til kommentar

tviler på at du får 3000 for en brukt xbox 360 med et spill som kom jo med 360 release (VM 2006), PES 2008 som blir andre fotballspill som du selger, og skate som er litt gammel og ikke så mye etterspørsel for.. GTA IV derimot er et bra spill å selge med boksen, for da blir det fristende for folk som vil ha 360 nå som GTA er rett rundt hjørnet..ellers er det bra at du selger en kontroll ekstra men hva med headset, fikk du ikke det når du kjøpte? jeg hadde ikke kjøpt en brukt 360 om jeg ikke hadde fått alle tilbehør som er viktig. regner med at du gir HD AV kabelen og nettverkskabel og alt annet som du fikk med 360. men pga. spillene du selger og at det er gamle modellen uten HDMI (som er jo med i alle nye 360) så vil jeg si at 2500 er maks pris.. må huske at det er varer som er brukt som det er snakk om her! men ellers, lykke til med å få den solgt og jeg syns faktisk at du gjør riktige tingen hvis du er en Gran Turismo entusiast :)

Lenke til kommentar

Hmm. Når jeg solgte min PS2 fikk jeg solgt den for en høyere pris enn jeg egentlig forventet samme dagen jeg la den ut. Blir ikke helt det samme med PS2, men det blir jo noe av det samme. Har vel litt med etterspørsel å gjøre, kanskje.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...