Gå til innhold

Hvilken vnc klient anbefales?

harrir

Anbefalte innlegg

Det finnes en del vnc klienter, men det er ikke godt å vite hvilket som er best og hvilke man absolutt ikke burde bruke.

Har gjort litt søking men har ikke kommet fram til noe.

Hva anbefaler dere og hva har dere av egne erfaringer?

Viss dere abefaler noe eller fraråder noe så kom gjerne med en grunn...eller to;)

Edit: skriveleif i emnetittel.

Endret av harrir
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg anbefaller ultraVNC vis du skal ha klient.

Det er et meget enkelt program og lære seg og lite ressurskrevende

jeg kan også anbefalle LogMeInn.com

Det er en online program. alt går gjennom port 80 så en slipper og åpne noen porter som enn må gjør me andre vnc programer.

Lett og jobbe med. og enn kan koble seg til maskinen hjemme hvor enn du er i verden om du ikke har pcn me deg. og en slipper og laste ned client allt går gjennom browser.

eneste en må laste ned er det enn må ha på maskinen for og få takk i den

Endret av EX-adrin
Lenke til kommentar
jeg anbefaller ultraVNC vis du skal ha klient.

Det er et meget enkelt program og lære seg og lite ressurskrevende

jeg kan også anbefalle LogMeInn.com

Det er en online program. alt går gjennom port 80 så en slipper og åpne noen porter som enn må gjør me andre vnc programer.

Lett og jobbe med. og enn kan koble seg til maskinen hjemme hvor enn du er i verden om du ikke har pcn me deg. og en slipper og laste ned client allt går gjennom browser.

eneste en må laste ned er det enn må ha på maskinen for og få takk i den

En stemme på utraVNC der altså.

Ja jeg er en aktiv bruker av logmein.com. Så mye at jeg vurderer å kjøpe Pro versjonen. Kommer nok til å gjøre det når jeg får penger til det. Det koster jo ikke allverdens men nå som jeg ikke jobber så mye så kommer det et par andre ting først.

Viss jeg får Pro utgaven LogMeIn så har jeg ikke det store behovet for VNC.

Har tenkt å prøve hvordan det funker med VNC over hamachi. Kan hjelpe og vise venner og kompiser hjemmenifra da. LogMeIn har jo løsninger for det, men koster jo.

Hamach og VNC klient var visst comboen de brukte før logmein.com. Det var jaffal det min medielærer og firmaet hans brukte i si tid. Han var litt skeptisk til logmein.com, når jeg viste han det, siden all trafikken gikkg gjennom en server.

Men ja, bare kom med fler forslag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...