haavard2206 Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Lurer på om det er noen her som blir med på å ta halo 3 på legendary? Jeg har selv god erfaring med Halo jeg har runda det på Heroic og Normal, mangler legendary:P Vil helst spille med noen som har erfaring med halo.. Hvis det er noen som er intereserte så er gamertagen min haavard2206 For meg passer det ofte sån på kveldene og kanskje på andre tidspunkter som i helgene wink.gif PS: dette er i Halo 3 Endret 15. april 2008 av haavard2206 Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 19. april 2008 Del Skrevet 19. april 2008 Jeg har nettopp spilt gjennom med en venn jeg sett denne for noen dager siden kunne jeg hvert med men nå har jeg bare 1 oppdrag igjen Lenke til kommentar
haavard2206 Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 cortana? :!: Har klart det på legendary nå, så trenger ikke nå Lenke til kommentar
haavard2206 Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 cortana? :!: Har klart det på legendary nå, så trenger ikke nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå