Svein_Jarle Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 Heihei! Vi er en liten gjeng her som lurer på om det i Oslo finnes Haribo-godteri i løsvekt. Ei venninne fikk plutselig for seg at hun vill ha Haribo Lollipops (slike lakrishoder), men de fleste steder hvor det finnes godteri i løsvekt, er det Candy King som gjelder. Så jeg lurer på - hvor kan man få tak i Haribo-godteri, og helst litt kjapt! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 18. april 2008 Forfatter Del Skrevet 18. april 2008 Fant et sted på nett som visstnok skulle ha (VideoNova på Majorstua), men de hadde ikke... Så jeg leter fremdeles! Lenke til kommentar
Lise_ Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 å det var lurt. nam nam dere bare MÅ skrive hvor, visst dere finner ut av det! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 23. april 2008 Forfatter Del Skrevet 23. april 2008 Har sendt mail til Haribo Norge for en uke siden, men har ennå ikke fått svar. De har heller ikke telefonnummer på nettsidene... Lenke til kommentar
ironduke Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 Haribo er min favoritt også! Det jeg lurer på er om ikke det er mulig å bestille Haribo fra utlandet? Feks Danmark, der det jo blir laget. Skulle gjerne hatt muligheten til å bestille over nett og få sendt i posten.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå