la7tma Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 dette er et av tre bilder som har vært limt sammen. problemet mitt er at jeg har prøvd forskjelige måter på å få fjernet de brunrøde flekkene på.men har ikke funet en god måte å fjene de på. er det noen andre som har noen tips til metode til å fjene de på. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 dette er et av tre bilder som har vært limt sammen. problemet mitt er at jeg har prøvd forskjelige måter på å få fjernet de brunrøde flekkene på.men har ikke funet en god måte å fjene de på. er det noen andre som har noen tips til metode til å fjene de på.Vet ikke hva du har tilgjengelig, men jeg fikk det godt dempet vha. Color Replacement Tool i Photoshop. Kjørte deretter en medianfilter som tok litt av overgangene, uten å fjerne for mye detaljer. Til slutt brukte jeg Clone Stamp og tok litt smårusk. Mye mer som kan gjøres, men her er mitt kjappe forslag: Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. april 2008 Del Skrevet 15. april 2008 (endret) Legg til eit Black&white-justeringslag med omlag desse innstillingane (er kun grøn og gul som er endra i høve til standard): Vert sjåande slik ut: Endret 15. april 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 15. april 2008 Forfatter Del Skrevet 15. april 2008 (endret) TIL k-RYENG den metoden har jeg prøvd. men ble ikke fornøyde med resutatent. men ser at du fikk rensket opp bedre en det jeg gjorde. har brukt photoshop i mange år.{5-6-7-CS-CS2-CS3} så jeg glemte å skrive det da det står i singnaturen min. TORBJØRN metode har jeg ikke prøvd for skal teste litt med den. endret en litten stund etter at jeg svarte. det er et litte hukomelsetap. har ikke brukt denne metoden på dette bilde men har brukt den før. er ikke helt fornøyd med resutaten etter oppskarping av bildet men skal teste vidre. hilsen en førti åring med lett demmens. Endret 15. april 2008 av la7tma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå